Errae Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Jeg må skifte ut hovedkortet mitt. skal nemli kjøpe meg en WD 250 GB s-ata... noen anbefalninger på hovedkort i socket A serien ?
unwill Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Asus A7N8X (Gold Edition) eller Abit NF7-S v2 Bare ta et søk og du finner mange mange mange poster om de.
Errae Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Skrevet 8. juli 2003 er det vanskelig å "installere" ? hadde nemli tenkt å ha Xp'en på gamle hd'en min. ( har dessverre ikke erfaring med sata )= )
unwill Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Det er vel ikke plug & play, men mere av den typen neste neste accapt reboot... (tror jeg)
Errae Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Skrevet 8. juli 2003 hm, akkurat... jeg får ta å se om jeg finner en bruksanvisning men jeg vurderer det asus kortet (= installerte det nettopp i en pc til en kamerat. å det fungerer kjempe bra (= har dessverre ikke beste erfaringer med Abit )=
SaucerMan Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 Tja jeg er ganske fornøyd med nf7-s-ata v2.0.. Anbefaler det.
Boralis Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 er det vanskelig å "installere" ?hadde nemli tenkt å ha Xp'en på gamle hd'en min. ( har dessverre ikke erfaring med sata )= ) Det er temmelig enkelt,det står i manualen til hk.
Ben Dover Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 er det vanskelig å "installere" ?hadde nemli tenkt å ha Xp'en på gamle hd'en min. ( har dessverre ikke erfaring med sata )= ) Kopier S-ATA driverene til diskett fra HK-CD-rom, trykk F6 (SCSI)HEEELT i begynnelsen av XP installasjon, No Problem 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå