Gå til innhold

Kjøpe softgun utlandet! (evike.com) HJELP!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn til opplysning, har bestilt en GOD del ting fra både HK og USA. Fikk litt over 100$ i frakt fra HK når jeg hadde en stor bestilling derfra, 1 M4 pluss diverse andre saker.

MEN! du kommer VELDIG fort opp i 100$ frakt fra statene. 2 M4 magasinlommer kan godt ende opp på 40$ i frakt bare så det er sagt. Har aldri bestilt våpen derfra pga den grunnen, når frakten begynner å bli dyrere enn varen er det ikke noe poeng lenger føler jeg.

 

En annen ting. Ting kan ha endret seg, men såvidt jeg vet så får du vel ikke betalt til sånne steder uansett før man får seg et skikkelig VISA/Mastercard kort. De tar ikke VISA Electron og sender heller ikke i oppkrav.

 

En siste ting. Begynn å spare nå! Vent til du faktisk får lov til å eie selv med å kjøpe deg ditt eget. De fleste NASF klubber har utlånsvåpen som du kan bruke til du fikser disp. fra politiet. Da har du ca 1. år på å spare, og når du får disp. har du faktisk spart opp nok penger til å kjøpe deg et skikkelig våpen som ikke bryter sammen på første spill, og sannsynligsvis mye mer, avhengig av hvor flink du er til å spare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...