Gå til innhold

MacBook Pro-oppdatering rett rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

Allerede blitt bekreftet at det ikke blir noe lightpeak før 2011. Så du ville ikke se det nei.

 

Nei blir ikke flashminne på den heller, da det ikke vil være nok for "heavy users" Blir selvfølgelig mulighet for å legge til ssd, men lurere å kjøpe aftermarket ssd, da de er raskere, og billigere.

 

Tror ikke den blir tynnere, da sliter jeg med å se poenget til macbook air. Hvis 13mbp blir tynnere, så blir den jo 2000 kr billigere enn 13 macbook air, med mer ram og raksere cpu også, så da sliter jeg med å se hvem som vil kjøpe macbook airen.

 

Hadde de fjernet det optiske drevet i 13" hadde de fått plass til å sette in discrete gpu i 13" noe som fører til at 13" ikke blir ubrukelig til spill.

Det ser ut som om Apple er i ferd med å rydde opp i laptop-porteføljen sin. De har i dag tre 13", MacBook, MacBook Air og MacBook Pro. Jeg våger ikke å gjette på hvilke endringer de vil gjøre, men jeg tipper 13"-maskinene vil konsolideres på et vis over de par neste generasjonene. Så se ikke bort fra at 13" Pro blir tynnere.

 

Og jeg håper for guds skyld det optiske drevet er på vei bort. Gud hjelpe meg, hvem i alle dager bruker det noe særlig? De som trenger det kan kjøpe seg et eksternt drev.

 

Godt poeng, jeg mente bare at jeg syntes det er merkelig at de nå skulle gjort mbp tynn som mba (Rett etter "storlanseringen" av mba). Hvis mbp skulle bli like tynn som mba, med mer kraft og billigere, samt tynnere, så burde jo bare air gå vekk. Dog sliter jeg litt med å se det, da air ble pushet ganske hardt på siste apple konferanse.

 

Men er helt enig med at jeg tror produkter vil fallebort. Jeg tenkte lenge at du vil se air/mbp hybrid 13" og så må du opp på 15/17" hvis du har lyst på mer power.

 

Og ja, helt enig med det optiske drevet, jeg bruker det en gang i året, og det er for å reinstallere OS. Har noe som heter superdrive og, håper de blir kvitt det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...