Gå til innhold

Søknad som Ambulanselærling


Robert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Tillot meg å rette på et par og/å-feil og noen orddelingsfeil, samt omformulere noen setninger. Alt i alt synes jeg søknaden ser helt ok ut, men jeg stusset litt på denne:

Jeg håper på å få litt erfaring fra ambulanse-praksis når vi kanskje skal ut i praksis i Mars.

 

Er det denne "kanskje ut i praksis"-perioden du søker lærlingplass til? Om så er tilfelle, synes jeg ikke at kanskje klinger særlig pent for en fremtidig arbeidsgiver. Jeg ser for meg at de som bare kanskje vil ha arbeid gjerne havner litt bak i køen når man søker arbeid. :)

 

Jeg viser til stillingen "Lærling i ambulansefag"

 

Jeg er en positiv og moden gutt som for tiden gjennomfører ambulansefagstudiet på xxxx Jeg søker lærlingplass først og fremst for å komme videre i utdanningen min, og tilslutt fullføre studiet og få fagbrev.

 

Mine gode egenskaper er at jeg er ærlig og lojal. Jeg er en veldig utadvendt og moden person, jeg er positiv til faglig videreutvikling, og ønsker å vise en god innsats.

 

Kommunikasjon, tilpasningsevne og samarbeidsevne er viktige områder hvor jeg føler jeg stiller sterkt. Ellers har jeg godt humør og tenker positivt ovenfor det arbeid som skal gjøres.

 

Jeg er en enkel person å jobbe med, og innehaver gode fremstillingsevner i Norsk og Engelsk. Punktlighet og god orden er også viktige egenskaper jeg har.

 

Jeg håper på å få litt erfaring fra ambulanse-praksis når vi kanskje skal ut i praksis i Mars. Jeg stiller også med førerkort i Klasse B, og er villig til å ta sertifikat i C1 og betale egen regning ved behov.

 

Jeg håper på positiv tilbakemelding, og jeg kjenner meg virkelig klar for å gjøre litt arbeid. Jeg kan kontaktes ved behov.

 

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...