Gå til innhold

10MBIT - priser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at http://www.utfors.no/ leverer 10MBIT til en pris på ca 35.000 pr måned og opptil 1000 megabit til en pris på 250.000 pr måned. Det er jo en seriøst solid oppkobling :D men litt dyrt! Finnes det noe billigere en dette til bedriftsmarkedet? hva koster det privat?

 

Retter, prisene er nå:

2Mbit/s: 6.500,-

10Mbit/s: 24.900,-

100Mbit/s: 43.900,-

1000Mbit/s: 189.900,-

 

var litt gammelt det på digi.

Lenke til kommentar

mm i sverige får de 100mbit i veggen for et par hundrelapper..

 

699 kroner høres fornuftig ut! men det var utrolig dårlig hjemmeside til Lyse, ikke alt som virket heller :o

 

Forresten, Er det noen andre som leverer 10MBIT til lignende priser??

Lenke til kommentar
Du må tenke på oppetid og diverse også da. Arbeidsplassen min har 155mbit linje fra Uninett. Jeg har jobba der ett år nå, og linja har ikke vært nede 1 sec enda. Det må da være godkjent? :)

 

Det er klart, men i overkant av 600.000 året bør det være bra også.

 

Ivision's 10MBIT til 1200,- pr måned høres greit ut. Det er jo billigere en ISDN til og med!

Lenke til kommentar
hmm bredbåndfabriken 10mbit til 395 synd de tapte for mye på det og slutta å bygge ut. :evil:  

Kjipt syns nå jeg da jeg betaler 379 for 20 ganger tregere internett.

:cry:

 

Bedriften ble vel skatta ihjel av myndighetene og ptt. bredbånd vil jo alle ha...

Lenke til kommentar
1000mbit.... Hmmm er vel ikke lenge før en topic dukker opp...  

 

"Har bestilt 1000mbit, kan jeg spille CS uten lagg?"

 

Hehe.. tror ikke noen handler slik forbindelse for å sitte på Spray å chatte :D Med 10MBIT går det nesten raskere å laste ned en filmen å se den! Det uhyggelige med 100 er at du ikke vet hva du skal laste ned lenger.. :roll:

Lenke til kommentar
699 kroner høres fornuftig ut! men det var utrolig dårlig hjemmeside til Lyse, ikke alt som virket heller  :o

 

Du er heldig om du kan få Lyse's 10mb. Lite utbredt.

 

Skal være på en net cafè, er det i kristiansand er det likebra. Bør nesten være såpass til noe slikt. 2mbit og 1mbit er jo greit også men jeg trives ikke med de hastighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...