Gå til innhold

Canadagooseonline.com, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

*vet ikke om jeg la den riktig men la den her*

 

Hei, lurer på om noen har bestilt herfra før? er det ekte canadagoose? tenkte jeg skulle bestille herfra hvis det var ekte da det var gaaaanske så fine priser der, men derfor jeg begynner å lure . så om noen har noe negativt eller positivt å si om siden så hadde det vært fint .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du tror du kan få en ny Canada Goose-jakke til under 2000 kr tar du skrekkelig feil. Det finnes et godt ordtak du bør lære deg først som sist; Ser det ut til å være for godt til å være sant, ja da er det som regel det. Unntak finnes selvfølgelig, men i 98% av tilfeller er det gjeldende.

 

http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

 

Ser du den første siden som nevnes litt lenger ned på siden? Oh my... canadagooseonlie.com!

 

 

Mitt råd. Spar opp penger slik at du har råd til å kjøpe deg ekte vare. Det er ingeting som ser mer dumt ut enn fake Goose-jakke. Og den holder deg slett ikke varm slik orginalen gjør.

 

Noen synes 6-7000 for en vinterjakke er mye. Andre liker å investere i et produkt som varer i flere sesonger, og som faktisk gjør nytten sin og mer til.

 

Det finnes alternative dunjakker fra f.eks HH, Bergans, North Face, som ikke koster skjorta. Bottom line, du gjør deg selv en gedigen bjørnetjeneste ved å kjøpe fake vinterjakke om du går med en illusjon om at den kommer til å holde deg varm i ti blå.

 

Her er et klipp fra TV2 Hjelper Deg, hvor en tilfeldig handler ble tatt på fersken med fake jakke. Veldig moro!

Endret av Mr. Lid
Lenke til kommentar

Hadde du tatt deg bryet med å gjøre et søk på Google hadde du funnet flere svar på spørsmålet ditt, inkludert Canada Gooses egen side som Mr. Lid linket til som lister opp forhandlere man skal holde seg unna.

Du er heller ikke den første (og dessverre sikkert ikke den siste) som kommer med dette spørsmålet.

Gjør litt research selv neste gang.

 

Mr. Lid: Husker den videoen. Lo godt av hu jenta. Hun fortjente det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...