Gå til innhold

[Løst] Smarttelefon desire Z lagger i spill. HJELP!


Anbefalte innlegg

Om jeg har hatt på telefonen en stund vil det lagge i en god del spill, og jeg merker at hele telefonen blir saktere. En løsning er å starte telefonen på nytt/reboote, men det kan bli litt irriterende i blandt.

 

Er det andre som har merket dette problemet?

Finnes det andre muligheter, apps E.L?

 

Alle tips er velkommen!!!! PLZ DEL RÅD MED HVERANDRE OGSÅ :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prosessoren som er i desire Z er laget for og gå til 1GHz, og det er heller ikke noe problem og clocke den høyere, fins ikke noen fare, du må bare clocke litt ned om du opplever noen problemer etter overclocken

 

Ikke bruk task killer :)

 

Jeg merker ganske betydelig forskjell når jeg bruker task manager på min HTC hero, og når jeg ikke gjør det. Kanskje du har en god forklaring på det? :ph34r:

Lenke til kommentar

Prosessoren som er i desire Z er laget for og gå til 1GHz, og det er heller ikke noe problem og clocke den høyere, fins ikke noen fare, du må bare clocke litt ned om du opplever noen problemer etter overclocken

 

Ikke bruk task killer :)

 

Jeg merker ganske betydelig forskjell når jeg bruker task manager på min HTC hero, og når jeg ikke gjør det. Kanskje du har en god forklaring på det? :ph34r:

 

Har vel vært snakk om at > Android 2.2 så er det bare tull med task killer. Hero kjører vel 1.6/2.1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...