Khamul Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Jeg har et problem, her ikke for så lenge siden brente jeg prosessoren min på en eller annen merkelig grunn. Jeg fikk ny CPU av Komplett, den nye CPU en er en AMD xp 2000+ og hovedkorte mitt støtter opp til xp 1900+. Hvet dere om det vil gå og oppdatere BIOS så den vil støtte xp 2000+? og hvordan oppdaterer jeg biosen? kommer ikke lengre en BIOSen på PC'en min så går det ann og gjøre det fra bios? eller må jeg bytte CPU med en som blir støttet av hovedkorte så jeg får loade windows og så oppdatere BIOSen? På forhond Takk MVH, Arne
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Lag deg en oppstartsdiskett i ms-dos last ned siste bios til kortet til denne disken, restart maskinen med disken i og resten skjer automatisk.
Khamul Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Skrevet 8. juli 2003 ABIT KG-7 (vanelig, ikke raid eller lite) http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...pMODEL_NAME=KG7 Her er det BIOS drivere her, men jeg har aldri oppdatert BIOSen før og et annet problem er at jeg ikke kommer inn i windows, og jeg har noen redde venner som ikke vil låne vekk CPUen sine til meg litt pga at jeg brente min egen..
Khamul Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Skrevet 8. juli 2003 Lag deg en oppstartsdiskett i ms-dos last ned siste bios til kortet til denne disken, restart maskinen med disken i og resten skjer automatisk. ok takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå