Gå til innhold

ZTE Blade Smarttelefon


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lest de gamle trådene om denne mobilen, med det var ikke noe særlig informasjon der. Derfor spør jeg, er det noen som har erfaring med denne dingsen ?

 

Her er den --> ZTE Blade

Prisen er jo helt :dribble:

 

Jeg har ikke store krav når det gjelder mobil, trenger ikke spill, tar ikke bilder eller videoer, og bruker den ikke til å høre på musikk. Det jeg trenger er å sjekke epost av og til, surfe litt på nettet til høyskolen, og seff ringe og sende meldinger.

 

Tror dere dette er noe for meg ?

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt denne i et par måneder og må si meg svært fornøyd. Jeg bruker den ikke til spill og video, men ellers fungerer den godt til musikk, surfing og epost/kalender (exchange).

 

Noe treg oppkobling av gps og akseptabel batterilevetid.

 

Har selv lagt inn android 2.2. Mulig denne er kjipere med 2.1, men det har jeg ikke testet.

 

1. Følger det med GPS-software eller må det kjøpes utenom?

 

2. Ser noen skriver at den er bundet til Orange??? Ser Netcom selger disse nå og der står det ingenting om dette.

Lenke til kommentar

Har brukt denne i et par måneder og må si meg svært fornøyd. Jeg bruker den ikke til spill og video, men ellers fungerer den godt til musikk, surfing og epost/kalender (exchange).

 

Noe treg oppkobling av gps og akseptabel batterilevetid.

 

Har selv lagt inn android 2.2. Mulig denne er kjipere med 2.1, men det har jeg ikke testet.

 

1. Følger det med GPS-software eller må det kjøpes utenom?

 

2. Ser noen skriver at den er bundet til Orange??? Ser Netcom selger disse nå og der står det ingenting om dette.

 

1. Tviler på at det følger med GPS-software. Min telefon, kjøpt fra UK, hadde ikke dette. Vet ikke hva som følger med i den norske utgaven.

 

2. Telefonen var ikke å få tak i i Norge i 2010, så import fra UK var løsningen. Her ble den solgt som Orange San Fransisco, låst til Orange. Opplåsning var en smal sak. Dette kan umulig gjelde utgaven som blir solgt i Norge nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...