Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stjålet Audi A4 1.8T Quattro Trondheim


vivastar

Anbefalte innlegg

Hei

Min Audi A4 1.8T quattro 97mod. svart, ble stjålet natt til 10 februar 2011 fra Portalen P-Hus i Trondheim på solsiden

 

Registreringsnummer er: CE75056

 

Kjennetegn er: Carbonpanser, litt slitt grill, intercooler med blåe slanger.

Hvis noen har sett denne bilen, meld ifra til Politi med en gang!

 

 

Bilen skulle blitt funnet snarest da jeg har over halvparten av mine klær i bilen pluss masse annet utstyr da jeg holdt på å flytte i disse tider og jeg har ikke fått tid til å bære opp alle tingene mine fra bilen til leiligheten, :thumbdown:

post-13768-0-14606700-1297416820_thumb.jpg

post-13768-0-72393500-1297416825_thumb.jpg

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen som folk stjeler om dagen i Tr. Heim!

 

Poster denne på VACN også! Håper du finner den igjen snart! :)

 

 

Å takk, jeg har ikke greid å få registrert meg der enda, så jeg blir veldig takknemlig hvis du gjør det :)

 

Jeg driter egentlig i bilen, det som er viktigst for meg er alle klærne mine som er blitt borte også, pluss masse viktige papirer (fagbrevet, referanser+++)

 

Men får håpe noen finner bilen, samme om den er totalvraket eller i fin stand, bare at tingene i bilen er der enda :hrm:

Lenke til kommentar

Tips fra VACN...

 

Har du bombrikke? Har du sjekket aktiviteten?

 

 

Jeg har jo selvfølgelig sånn ting på at det ikke skal registreres i systemet når man kjører gjennom med bombrikken min.

 

Men politiet har kanskje funnet tingene mine da, fikk telefon fra de igår. Men bilen blir det vell verre med.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Bra du fikk tilbake tingene dine! Lykke til videre med bilen!

 

 

Jeg har ikke fått tilbake tingene enda da, bare at politiet har funnet en del utstyr som kanskje tilhører meg, men jeg får ikke se på det før imorgen eller onsdag da politiet er ferdig med å se over hvilke utstyr det er. Men håper på at det er mine ting :)

 

Har fått et godt tips også i hvem det kan være å fra bekjenter som kjenner en kompis som kjenner flere, ja dere skjønner :p Nytter ikke å være løsmunnet når man er kriminell! Jungeltelegrafen vill vell alltid være her

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Politiet har nå funnet bilen.

 

Men MYE mangler og en del er skadet så må nok få den på verksted og få den fixet.

 

Noen som har erfaring med forsikringsselskaper og slike skader etter biltyveri? Får jeg ordnet alt det skadde på verksted som må gjøres med bilen?

 

Blir sikkert et hel**** papir arbeid regner jeg med.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med forsikringsselskaper og slike skader etter biltyveri? Får jeg ordnet alt det skadde på verksted som må gjøres med bilen?

Ja, i prinsippet får du fikset alt som er skadet på et verksted, du må kun betale egenandelen selv. (Beløpet varierer med hva slags avtale man har).

 

Men hva slags skader dreier det seg om?

 

En takstmann/verkstedet vil se på bilen og vurdere hva som eventuelt har skjedd ved tyveriet, og forsikringsselskapet vurdere så ut fra skadetakst hva som skal gjøres. Er det snakk om mindre skader godkjennes reparasjonen. Ved litt større eller veldig dyre skader blir bilen kondemnert, og man kan eventuelt også få kontant-oppgjør.

 

Du bør umiddelbart ta kontakt med selskapet slik at de får opplysninger om skader (skadeskjema) og takst kan bli tatt mens skadene er ferske. Da blir det færre problemer rundt vurderingen av hva som eventuelt er nytt og hva som er gammelt, noe som av og til blir en issue ved tyveri-skader.

 

Hensikten med forsikringen er at du skal få bilen tilbake i den stand den var, eller eventuelt få kompensasjon/penger til å skaffe en ny og tilsvarende bil. Det siste kan nok være litt kinkig i ditt tilfelle. Jeg ser feks at du har bygget om til frontmontert intercooler, det ble nevnt karbon-panser, og ut fra bilder ser den bedre ut enn gjennomsnittet, men slike ting blir ikke nødvendigvis, helt uten diskusjon, tatt så mye hensyn til. Men dette spiller uansett mindre rolle så lenge det ikke er snakk om skader store nok til at reparasjons-kostnader begynner å likne bilens verdi.

 

Bare ta kontakt med selskapet ditt så løser dette seg nok greit, og uten noe nevneverdig papirmølle. Det går vanligvis veldig greit. :)

Lenke til kommentar

Så mange uærlige folk ute å går... Spør du meg så kunne det godt vært dødsstraff ved tyveri, det er jo ikke akkurat mangel på folk i verden uansett.

 

(Satt litt på spissen her da, men blir bare så jævlig irritert av å lese om folk som skal forsyne seg av ting som ikke er deres)

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...