Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Wigan

Smågal

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

City tapte, så her kan vi spise oss poeng. Men da må vi fuckings vinne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet mange ikke vil betale for stream, men Tv2 Sumo er virkelig å anbefale! Dropp burgeren på vei hjem fra fest et par ganger i måneden, og du har penger til Sumo.

Helt klart! Er så mye deiligere å se favorittlaget spille i HD istedenfor på en hakkete stream..

Skrevet (endret)

Anbefaler Sumo selv, var gjerrig før... men dette er bra pris og kvaliteten er flott (199 per måned for HD-kvalitet). Dessverre er den klikk hos meg for øyeblikket, noen flere som opplever "Videostrømmen kan ikke spilles av: 3222. Det har oppstått en feil" ?

Endret av WCH
Skrevet

Anbefaler Sumo selv, var gjerrig før... men dette er bra pris og kvaliteten er flott (199 per måned for HD-kvalitet). Dessverre er den klikk hos meg for øyeblikket, noen flere som opplever "Videostrømmen kan ikke spilles av: 3222. Det har oppstått en feil" ?

Ja kommer ikke inn på dritten eg heller.

Skrevet

Vet mange ikke vil betale for stream, men Tv2 Sumo er virkelig å anbefale! Dropp burgeren på vei hjem fra fest et par ganger i måneden, og du har penger til Sumo.

Jess, har Sumo sjæl, men sitter på svensk nett, så får ikke tilgang der. :/

Skrevet (endret)

Sumoen funker fint her! ;)

Forresten: Jeg blir bare mer og mer glad i Kelly! :love: Han kommer til å bli stooor!

Edit: 2 - 0 til Hodgson allerede gitt.. :p

Endret av DiNozzo
Skrevet

Uansett så tror jeg ikke Suarez er noe storspiller i Liverpool før det har gått en tid. Ser folk flest har høye forventninger til han. Men han har jo teknikken inne da :thumbup:

Skrevet (endret)

Sumo er helt klikk, må bruke en spansk stream atm. Møkkadritt, får bare svart skjerm. Prøvd på to PC-er og 2 forskjellige nettlesere, men det går bare ikke...

Fikk det til:

Se på PL-kanalen under direkte på hovedsiden på Sumo, da funker det.

Endret av WCH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...