Gå til innhold

[Løst] Påbygg 4 året.


Datasmurfen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

trenger noen praktiske råd i forbindelse med at jeg skal gå påbygg etter fagbrev i IKT-servicefaget (dvs til høsten).

 

I følge denne kilden jeg har funnet her, trenger jeg bare Norsk, Historie, Matematikk og naturfag på påbygg. Dvs eg trenger ikke gym/kroppsøving - en rådgiver har sagt jeg ikke trenger dette, men vil helst sjekke det ut om det stemmer.

 

Kan jeg velge 1T matematikk, siden jeg skal gå et r1 kurs på gjøvik i sommeren? Eller må jeg følge påbygg matematikken, og evnt velge 1t itillegg?

 

Hvis jeg velger r1 påbygg, og skulle stryke, kan jeg da prøve på nytt på sommerkurset?

Endret av Datasmurfen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

trenger noen praktiske råd i forbindelse med at jeg skal gå påbygg etter fagbrev i IKT-servicefaget (dvs til høsten).

 

I følge denne kilden jeg har funnet her, trenger jeg bare Norsk, Historie, Matematikk og naturfag på påbygg. Dvs eg trenger ikke gym/kroppsøving - en rådgiver har sagt jeg ikke trenger dette, men vil helst sjekke det ut om det stemmer.

 

Kan jeg velge 1T matematikk, siden jeg skal gå et r1 kurs på gjøvik i sommeren? Eller må jeg følge påbygg matematikken, og evnt velge 1t itillegg?

 

Hvis jeg velger r1 påbygg, og skulle stryke, kan jeg da prøve på nytt på sommerkurset?

Hvis du går på skole, altså ikke tar privatist, så tror jeg du MÅ ha gym.

 

Men hvorfor kunne ikke rådgiveren svare på dette for deg?? de vet det somregel aller best.

 

-frank

Lenke til kommentar

Hei,

 

trenger noen praktiske råd i forbindelse med at jeg skal gå påbygg etter fagbrev i IKT-servicefaget (dvs til høsten).

 

I følge denne kilden jeg har funnet her, trenger jeg bare Norsk, Historie, Matematikk og naturfag på påbygg. Dvs eg trenger ikke gym/kroppsøving - en rådgiver har sagt jeg ikke trenger dette, men vil helst sjekke det ut om det stemmer.

 

Kan jeg velge 1T matematikk, siden jeg skal gå et r1 kurs på gjøvik i sommeren? Eller må jeg følge påbygg matematikken, og evnt velge 1t itillegg?

 

Hvis jeg velger r1 påbygg, og skulle stryke, kan jeg da prøve på nytt på sommerkurset?

Hvis du går på skole, altså ikke tar privatist, så tror jeg du MÅ ha gym.

 

Men hvorfor kunne ikke rådgiveren svare på dette for deg?? de vet det somregel aller best.

 

-frank

 

Feil.

 

Norsk 10 timer/uke

Historie 5 timer/uke

Matematikk 5 timer/uke

Naturfag 3 timer/uke

 

NB: Gjelder kun de som har fagbrev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...