Gå til innhold

Pc anbefalinger


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skulle gjerne kjøpe en ny pc, men det er et så stort pc marked at det blir vanskelig å finne hva jeg vil ha.

 

Jeg er en gutt som går på vidregåendeskole, uten en inntekt. Derfor er det viktig at PC'en er rimelig. 10 000 er det meste jeg vil betale (for pc + skjerm), jeg syntes at 10 000 nesten er for mye.

 

Pc'en jeg skal ha skal være en alt mulig pc. Den må takle nokså krevende spill, kunne brukes til rask surfing + chatting, lekser og nedlasting og avspilling av musikk og film.

 

Jeg har ikke et spesielt ønske om at den skal være bærebar eller ikke, men vil ha mest mulig for pengene og stasjonær funker fint for meg :) men det er jo alltid digg med en bærebar pc da...

 

Vet dere om noen gode tilbud? og hva er viktig å se etter for en pc til slik bruk? (prosessor, minne etc.)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I toppen av "Hjelp til kjøp og salg av PC"-forumet er det en sticker som heter Den perfekte PC-pakke & bærbare [Oppdateres hver uke]. I tillegg finnes det en hel drøss med lignende tråder for den som orker å scrolle seg litt nedover.

 

Når det kommer til Black Refinery-oppsettet kan du muligens vurdere å bytte ut GTX 460 med Gigabytes GTX 560 Super Overclock (gitt at ikke alle har solgt seg fri). Testene så langt tyder på at det muligens er, bang for bucks, det beste kjøpet per dags dato.

 

Lykke til!

 

Edit: korrigering

Endret av gaasart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...