Gå til innhold

[Nytittel] Test Drive Unlimited 2 Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret denne til Testdrive unlimited 2 tråden jeg. Alt inne Test Drive unlimited kan diskuteres her.

Forøvrig fant jeg ut av problemet som egentlig var grunnen til at jeg postet her :p

Hei, sliter litt med å finne settingen der jeg casher inn disse "stunt" pengene. Jeg bruker G25, så jeg vil ha knappen på rattet eller på gearboksen.

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan endre den, eller hva den heter? :)

Endret av Erav
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du fått tak i det allerede? Selges ikke før 11 i norge. Så det kunne lastes ned (fy, fy :grumpy: ) fra PB. Kom jo ut den 8 i amerika.

steam?

edit; tok forresten screenshot pga downspeed, som er veldig mye her jeg bor :p

men er real-deal altså.

http://i.picoodle.com/56chzz4s

Endret av Erav
Skrevet

Kjøpte spillet idag til PS3 og spiller med Logitech G25 og det SUGER skikkelig! Føles som å kjøre i en bøtte med sirrup, det er nesten en kvart omdreining før noe skjer når jeg vrir på rattet. Har ikke klart å stille det inn til noe bedre heller.

Noen som har testet med G25 på pc?

Skrevet

Kjøpte mitt på lefdal idag, men selvfølgelig standar lefdal/elkjop "Release: 11. februar 2011. Få en unik mulighet hos oss til å laste ned en Chevrolet Camaro! Skjer via en nedlastningskode (finnes kun i et begrenset antall)."

Dette var ikke tilfelle, dama bak disken forsto ikke en ting av hva jeg prøvde og forklare, selv etter og ha vist henne annonsen..

Dårlig lefdal!

Kjøpte mitt på lefdal idag, men selvfølgelig standar lefdal/elkjop "Release: 11. februar 2011. Få en unik mulighet hos oss til å laste ned en Chevrolet Camaro! Skjer via en nedlastningskode (finnes kun i et begrenset antall)."

Dette var ikke tilfelle, dama bak disken forsto ikke en ting av hva jeg prøvde og forklare, selv etter og ha vist henne annonsen..

Dårlig lefdal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...