Ekinorak Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Er det en bug eller skal det være mulig? Kanselerte et hatchery med phoenix når jeg lekte meg i en 4v4 i dag. Hva syntest dere? Video fra replayen: http://www.youtube.com/watch?v=Afam2eNJtNU God timing i hvertfall Endret 9. februar 2011 av Ekinorak
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Så vel mer ut som at du canclet produksjonen ved at du løftet han opp. Riimelig sikker på at han fikk igjen penger for det der.
TitoCosta Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Er ikke Hatchery spesielt svak mot Phoenix da? Også var det jo mange
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har hørt at Hatchery er spesielt svak mot Barracks og Factory jeg. Men det eier Cybernetics Core og spire.
Ekinorak Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Skrevet 9. februar 2011 Så vel mer ut som at du canclet produksjonen ved at du løftet han opp. Riimelig sikker på at han fikk igjen penger for det der. Obs ja jeg mente Kanselert. Men uansett så ble han hindret i å expande og mistet litt penger.
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor lager du en egen tråd om at du fikk en til å cancle expoen sin?
Ekinorak Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvorfor lager du en egen tråd om at du fikk en til å cancle expoen sin? Han kanselerte ikke expoen sin, den ble kanselert når jeg løftet dronen hans. Hvis du spiller starcraft vet du at phoenix ikke kan løfte bygninger. Derfor var dette litt "spesielt" Endret 9. februar 2011 av Ekinorak
Alpakasso Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Phoenix begynte ability før drone morphet, er neppe en bug.
Gnurk! Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Du hindret ham i expande i noen få secs med en pheonix... han tapte ca null ressurser (ikke ca men nøyaktig null ressurser) her med mindre du fikk ham til å miste dronen, vor han i så fall tapte 50minerals.
ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2011 Skrevet 11. februar 2011 Om det faktisk var en bug vil du vel kunne se det på økonomigrafen om du leter nærme nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå