MorganW Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Hei, jeg har nettop lest denne artikkelen: http://www.itavisen.no/art/1300208.html Nå har jeg jævlig lust å få tag i et lingnende program noen som kan hjelpe meg ?
Shrike Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Bare last ned UniHack golden crown edition (2.3 eller høyere) fra download.com så kommer du inn hvor du enn vil!
MorganW Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 Bare last ned UniHack golden crown edition (2.3 eller høyere) fra download.com så kommer du inn hvor du enn vil! Jeg fant det ikke på downloads.com
Bushnell Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 om jeg ikke tar helt feil så er vel det å hacke ikke helt lovlig?
JimL Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 om jeg ikke tar helt feil så er vel det å hacke ikke helt lovlig?Litt feil blir det vel, denne gutten fikk lov til å bevise sine påstander...
Battone Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Poenget her er nok dette: Reid Ellison brukte bare noen få sekunder på å bryte seg inn på skolens server, etter at han hadde fått programmet sitt på plass. Du må liksom ha tilgang til nettet internt... Tipper de fleste skolene kjører separate nettverk for elever og lærere, om ikke så bør dem begynne med det.. 8) Og en som skrev at du kan komme deg inn hvor som helst... BS... Du må ha porter som er åpne, derfor bruker du portscanning, eller sende en eller annen form for pakke som åpner portene...
alex100 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 er ikke det ordet du skal bruke "cracke" i stedet for "hacke", når noen bryter seg inn på et nett som en ikke egentlig skal ha tilgang til, og gjør ugang. mener å ha lest det.
smetho Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 er ikke det ordet du skal bruke "cracke" i stedet for "hacke", når noen bryter seg inn på et nett som en ikke egentlig skal ha tilgang til, og gjør ugang. mener å ha lest det. Det er ihvertfall ikke HaxxOr lamt språk! Snakk skikkelig!
alex100 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 er ikke det ordet du skal bruke "cracke" i stedet for "hacke", når noen bryter seg inn på et nett som en ikke egentlig skal ha tilgang til, og gjør ugang. mener å ha lest det. Det er ihvertfall ikke HaxxOr lamt språk! Snakk skikkelig! jeg sier ikke at det er slik. sier bare det jeg har lest. selv kan jeg ikke noe om dette.
smetho Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Oi, var ikke ment til deg....selv om det kanskje virket sånn. var til trådstarter. Og jo, det heker å cracke....hacking er noe annet. Men nok om den diskusjonen
alex100 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Oi, var ikke ment til deg....selv om det kanskje virket sånn. var til trådstarter. Og jo, det heker å cracke....hacking er noe annet. Men nok om den diskusjonen np
Shrike Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 faktisk ingen forstod at inlegget mitt var av en smule ironi... latterlig...
osse-mon waits for alice Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Bare last ned UniHack golden crown edition (2.3 eller høyere) fra download.com så kommer du inn hvor du enn vil! Genialt
Lch Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Det er ihvertfall ikke HaxxOr lamt språk! Snakk skikkelig! |300|<4||3r f00|_! ü|33r }{4xx0r5 |/|44 5|<†/3 |_33+!
Bombur61 Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Det er ihvertfall ikke HaxxOr lamt språk! Snakk skikkelig! |300|<4||3r f00|_! ü|33r }{4xx0r5 |/|44 5|<?/3 |_33+! hahaha!! :wink:
OBServer Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 faktisk ingen forstod at inlegget mitt var av en smule ironi... latterlig...Det er ikke akkurat selvsagt på dette forumet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå