Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Noen som vet hva dette er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artifacts på skjermen, kan komme av flere grunner, men jeg vil gjette på enten er skjermkortdriverne dine feil eller så er skjermkortet på vei til og ta kvelden desverre.

 

Moderator har fjernet totalt unødvendig sitering.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Pcen er ikke et år gammel engang så tviler den holder på å ta kvelden, men det med driverne kan være rett. Synes det er et slit å finne rette drivere.

 

Kan noen hjelpe meg å finne rette drivere?

Har XFX Radeon HD 4890 og pcen min kjører Windows 7 64bit.

 

Moderator har fjernet totalt unødvendig sitering.

 

 

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Hvis du hadde giddet å bruke google hadde du finnet fram til hjemmesiden til XFX HER!

 

Hvorfor tror du ikke skjermkortet kan begynne å takke for seg bare fordi pc`en kun er under ett år gammel?

Det kan godt hende, og det ser også ut for meg som at det er nettopp det som skjer.

 

Om du vil prøve ATI`s egne drivere og ikke XFX`s sine så kan du google "ATI DRIVERS HD4890".

Lenke til kommentar

De nyeste driverene på AMD sin hjemmeside fungerer utmerket på mitt HD4870 (omtrent identisk med 4890), og er verdt et forsøk.

 

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx

Egentlig tror jeg dette tyder mer på et gåent skjermkort enn feil drivere, og har vært borti noe av det samme på et Geforce 7900GT en gang. Sjelden jeg ser ATI-kort slutte å virke etter så kort tid, det pleier å være typisk Nvidia..

Lenke til kommentar

De nyeste driverene på AMD sin hjemmeside fungerer utmerket på mitt HD4870 (omtrent identisk med 4890), og er verdt et forsøk.

 

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx

Egentlig tror jeg dette tyder mer på et gåent skjermkort enn feil drivere, og har vært borti noe av det samme på et Geforce 7900GT en gang. Sjelden jeg ser ATI-kort slutte å virke etter så kort tid, det pleier å være typisk Nvidia..

Tusen takk, nå funker alt som det skal :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...