Gå til innhold

hår i midten av øyebrynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva er best å gjøre , hvis man foreksempel har hår i midten ved øyebryene som vokser ut?

Føler de vokser veldig raskt tilbake, hva er det beste å gjøre med det? Når man først napper de,så blir det foreksmpel at man ser små prikker etter noen få dager igjen, der de begynner å komme tilbake.

Noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å nappe de? Er litt vondt, men er nok det som er den beste løsningen sammen med voks. Får du godt tak, vil hår"posen" bli nappet ut, slik at det tar lenger tid før håret vokser ut.

Skrevet

ja,prøvd å nappe med pinsett. Funker bra i 2-3 dager,før det så vokser igjen. Men så begynner disse små svarte prikkene å dukke opp,for det gror på nytt,og da er det ekstra vanskelig å ta tak i det. om du skjønner?

Skrevet

Ja, det forstår jeg. Du må ha drøy hårvekst hvis det vokser ut så fort. :p

Jeg har nogenlunde samme problem som deg, at det vokser "øyebrynskjegg" som jeg liker å kalle det.. Merkelig nok har jeg mistenkelig liten skjeggvekst på haken. Jeg er blond, så man ser det ikke særlig godt, så jeg bruker bare barberhøvel til å rake det vekk en gang i uka, ca. Hittil har det ikke vært noe problem, så vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe særlig!

Skrevet

Om du spør ei jente (som du antakeligvis ville blitt nødt til å gjøre) vil den jenta bare bli glad - trust me! Det er nemlig skremmende mange gutter der ute som ikke tar vare på øyenbrynene sine.

Skrevet (endret)

hadde vært enklere å sjekket på nettet, syns det er flaut å spørre om dette,men vi får nå se:)

Er ikke flaut å ta vare på seg selv og huden sin. :)

Endret av Zeromac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...