Dav250 Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hei er veldig usikker jg strøk i spansk i vgs, er usikker på om det var nivå 1 eller 2, jeg hadde ikke språk i ungdomskolen så er temmelig sikker på at jeg hadde nivå 1 første året men hadde jeg det andre året også? da jeg strøk eller var det nivå 2?
Dav250 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 tusen takk! et spørsmål til ser at jeg kan velge mellom nytt fag eller forbedre og ser at nytt er dobbelt så billig, hva skal jg velge?
kallepetrus Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Hvis du ikke har noe spesielt ønske om å ta et annet språk vil forbedring være smartere, med tanke på at du kan litt fra før. Men samtidig er det ganske lett og lære seg språk bare man vil, så jeg ville valgt noe jeg var motivert til å lære.
Dav250 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Skrevet 1. februar 2011 Hvis du ikke har noe spesielt ønske om å ta et annet språk vil forbedring være smartere, med tanke på at du kan litt fra før. Men samtidig er det ganske lett og lære seg språk bare man vil, så jeg ville valgt noe jeg var motivert til å lære. Ok men jeg har ikke fått vitnemål pga at jeg strøk i spansk og engelsk muntlig må jeg ta opp disse to for å få vitnemålet eller kan jeg feks velge tysk og bytte engelsk muntlig med et annet fag ?
kallepetrus Skrevet 1. februar 2011 Skrevet 1. februar 2011 Du kan ta tysk, mener jeg. Men du kan nok ikke bytte ut engelsken nei. Ikke helt sikker..
Ms. Mango Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hvis du ikke hadde språk på ungdomsskolen, tror jeg løpet er lagt opp slik: VG1: Spansk 1 VG2: Spansk 1+2 VG3: Spansk 2 Ta imidlertid det med en klype salt. Men det er jo forskjellige nivåer over de tre årene, så lurer på om det er en eller to karakterer. Ville anbefalt deg å spørre en rådgiver hos eksamenskontoret eller noe sånt, og du kan gjerne sjekke fagkoden på vitnemålet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå