Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring Dodge Srt-10.


a3

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som vet om et forsikringselskap som kan forsikre en Dodge Ram srt-10 04 modell til en grei pris?

 

Fikk forsikring fra gjensidige på 29.000.-

 

Jeg er over 30 med 75% bonus. Syntes dette var utroligt dyrt.

 

IF var dyrere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sært. Men hvorfor i alle dager kjøper du Volvo? Greit nok at det er T5, men er fortsatt en stor og tung bil. Og 200 HK er ikke akkurat mye. Kjøp SAAB 9-5 og trim den i sverige til Stage 3 ;) 250 HK. Billigere bil å forsikre, ser bedre ut, og er bedre å kjøre.

Tung? Nå vet jeg ikke hvordan vekten er til en 9-5 men kan da aldri forestille meg at den er så veldig langt unna volvo sine 1441kg? Er også 220/230HK avhengig av årsmodell så her trengs det kun stage 1 for å oppnå 250HK :) Dessuten så synes jeg at S40 ser bedre ut enn 9-5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nemi var jo dyrt da. De skulle jo ha over 3 ganger så mye som jeg betaler nå. Har forsikring i sparebank 1 nå, og betaler ca 4500 for 12 000km kjørelengde og delkasko på en BMW 320i e36.

 

Nemi skulle ha 17 000 for samme med 8 000km og kun ansvar.

 

Uholdbart at prisene skal variere så hinsides. Første gang jeg forsikret bilen hørte jeg med IF og Gjenstridige, og begge forlangte 30 000 i året. Altså, hallo i luken, hva med å bruke priser som faktisk henger på greip. Stakk på smn1 og fikk samme forsikring til 8 000 i året den gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...