Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Er du kjent med Sions vise protokoller? Les dem du, om du ikke allerede er kjent med dem da ;)

 

Hei. Sions vise protokoller har (ved flere anledninger) blitt avslørt som fabrikerte. Og ikke kom med noe så forutsigbart som at "det er det de vil du skal tro". De ble avslørt å være et plagiat av "Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu", som ble skrevet bare noen få år før Hermann Goedsche bestemte seg for å dikte opp protokollene. Dette var ikke første gang Hermann Goedsche diktet for å fremme sin politiske agenda. Han ble før dette også sparket fra den hemmelige polititjenesten etter å ha diktet opp falske anklager mot en politiker.

 

Vet DU noe om Sions Vise Protokoller? =)

 

Det kan være skadelig å ha et slikt verdenssyn som du utviser. Du kan ikke bare velge bort deler av kunnskap som det passer deg. Når forskere sier at det er fabrikert, så må du akseptere det like mye som når forskere forklarer gravitasjonskraften, gitt at begge teoriene er aksaptert. Ellers undergraver du hele konseptet med den vitenskaplige metoden, og alt mister sin troverdighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suuuure.

 

 

Får bare "An error has occurred. Please try again later." av den videoen. Ikke at jeg blir særlig skuffet over det, ettersom det mest sannsynlig er en til av disse spekulasjonsvideoene dine.

 

Men hva "Suuuure"? Dialogen og hendelsene i Sions Vise protokoller er revet ut fra en bok som ble skrevet fire år før, han har bare byttet ut Machiavelli og Montesquieu med fiktive jødiske personer. Du mener altså at jødene har reist tilbake i tid og plantet denne tidligere boken for at det skal virke som en kopi? Hvis de har klart det syns jeg pokker med de fortjener dette verdensherredømmet ditt.

 

Uansett. Tror du virkelig en så stor operasjon (New World Order) kunne blitt holdt hemmelig? Uten at det hadde lekket ut? Ingen reportere, avtroppende politikere e.l. hadde sagt noe? Ikke en eneste tyster? Litt rart med tanke på at selv langt mindre (hemmelige) operasjoner sliter med å holde informasjonen hemmelig. Du ser jo bare USA sliter med å holde på sine hemmelige dokumenter (e.g. Wikileaks). Temmelig sikker på at Anonymous eller andre grupper hadde klart å grave frem noen beviser for dette verdensherredømmet ditt. Og dette er for det meste smarte personer det er snakk om. Men nei, det er kun anti-semittene som klarer å se gjennom alle løgnene? Syns det virker temmelig usannsynlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Til trådstarter:

(Jeg har ingen kilder til mine påstander, utenom historielæreren min som fortalte om dette forleden)

 

Etter romerrikets fall tok muslimer over store deler av den arabiske verden. Muslimene bestod av stammer; folk som ikke hadde mye greie på styring. Derfor lot muslimene områdene de okkuperte få beholde selvstyre, men de måtte betale skatt dersom de ikke var muslimer (det var til og med bra for dem med et flerkulturelt samfunn, slik at de fikk inn penger fra skatt). Dette førte til et multikulturelt samfunn der folkegrupper med forskjellige verdier, religioner og levemåter levde sammen.

 

I Europa derimot, var det kun en religion: Kristendommen, og folk hadde stort sett samme kultur.

 

Hvem tror du hadde mest fremgang på ALLE forskjellige måter? Europeerne, eller de under styre av muslimene? Korrekt svar er ikke europeerne, som du sikkert trodde med tanke på jødeuttalelsene dine i første post. Mange av våre filosofiske ideer har vi tatt fra det flerkulturelle samfunnet under muslimenes styre.

 

Det ble nevnt flere historiske eksempler på at flerkulturelle samfunn har vist seg å utvikle seg raskest, uten at jeg husker nok til å gjenfortelle dette.

 

Så hva sier du? Du mener jødene destruerer samfunnet vårt ved å skape et multikulturelt samfunn?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

Dette er biologi og trekk hos raser. Er det rasistisk å si at en neger er brun også kanskje?

 

Hykler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært flott om Yeshiva studenten faktisk kunne peke på noe i Sions Vise protokoller som ikke har gått i oppfyllelse eller ikke stemmer.

 

Hei. Man kan ikke peke på noe i Sions Vise Protokoller som ikke stemmer fordi den ikke refererer til noen spesifikke hendelser. Protokollene er et plagiat av "Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu", som en følge av dette er protokollene fulle av Machiavellisk tankegods. Machivelli var far til realistisk filosofi (og noen mener kynisme), han skrev slike "intruksjoner" lignende dem protokollene viser til lenge før protokollene ble laget. Hvis du har lest Machivellis "The Prince" så vet du hva jeg snakker om. Dette er generelle retningslinjer som har blitt brukt gjennom store deler av menneskets historie (også før Machivelli skrev om dem, ettersom han presenterte det som sine observasjoner) fordi de er universelle, de er ikke rettet mot noen spesielle personer. Man kan si at de er forbløffende treffsikre, ettersom de er basert på observasjoner og ikke spådommer.

 

Oh. Bare noen spørsmål om verdensherredømmet. Er alle jøder med på konspirasjonen?

 

Forøvrig er jeg en ateistisk dataingeniør, og har ikke studert noen religion.

 

EDIT: Jaja, nå stikker jeg på jobb. Dere får kose dere.

Endret av Sir. Digby Chicken Caesar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Kan vi ikke samle alle disse påstandene i en tråd? Nå har vi tre tråder hvor det samme blir diskutert. En for AP politikeren, modern jews og denne.

Man kan flette alt i en stor tråd som man kaller det jødiske spørsmålet. Problemet her er at når man kapper hodet av dragen så dukker det opp 3 nye fordi at dette er et tema som har vært tabubelagt såpass lenge at det er dømt til å komme til overflaten igjen uansett hvor masse provokatørene, meningspolitiet og andre måtte ønske at det ble lagt lokk på for å behage sin egen midlertidige tilfredshet.

Lenke til kommentar

Hadde vært flott om Yeshiva studenten faktisk kunne peke på noe i Sions Vise protokoller som ikke har gått i oppfyllelse eller ikke stemmer.

 

Hei. Man kan ikke peke på noe i Sions Vise Protokoller som ikke stemmer fordi den ikke refererer til noen spesifikke hendelser. Protokollene er et plagiat av "Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu", som en følge av dette er protokollene fulle av Machiavellisk tankegods. Machivelli var far til realistisk filosofi (og noen mener kynisme), han skrev slike "intruksjoner" lignende dem protokollene viser til lenge før protokollene ble laget. Hvis du har lest Machivellis "The Prince" så vet du hva jeg snakker om. Dette er generelle retningslinjer som har blitt brukt gjennom store deler av menneskets historie (også før Machivelli skrev om dem, ettersom han presenterte det som sine observasjoner) fordi de er universelle, de er ikke rettet mot noen spesielle personer. Man kan si at de er forbløffende treffsikre, ettersom de er basert på observasjoner og ikke spådommer.

 

Oh. Bare noen spørsmål om verdensherredømmet. Er alle jøder med på konspirasjonen?

 

Forøvrig er jeg en ateistisk dataingeniør, og har ikke studert noen religion.

Hva med å heller lese de faktiske protokollene ? La oss nå si at det du sier stemmer, fortsatt så matcher innholdet 100% med vår korrupte verden. Hvem har i så fall produsert dette for å legge skylden på jødene? Hvorfor styrer jødene media og finans som forutsett akkurat som i protokollene?

 

http://pakalert.wordpress.com/2009/03/16/six-jewish-companies-own-96-of-the-worlds-media/ Bare "tilfeldigheter" selvsagt.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

 

 

Det eksisterer kun en 'rase' og det er homo sapiens . Når man tror at homo sapiens kan deles inn i forskjellige raser, hvor den ene er mer intelligent eller bedre basert på etnisitet eller nasjonalitet så er man rasist. Shabbos har allerede forsøplet forumet flere ganger med rasistiske uttalser.

 

Her er en annen klok mann sitt syn på rasisme.

Endret av Myagos
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

 

 

Det eksisterer kun en rase og det er homo sapiens . Når man tror at homo sapiens kan deles inn i forskjellige raser, hvor den ene er mer intelligent eller bedre basert på etnisitet eller nasjonalitet så er man rasist. Shabbos har allerede forsøplet forumet flere ganger med rasistiske uttalser.

Du frykter bare at du må kommer til erkjennelser som vil smadre din hedenske livsløgn. Lykke til i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

 

 

Det eksisterer kun en rase og det er homo sapiens . Når man tror at homo sapiens kan deles inn i forskjellige raser, hvor den ene er mer intelligent eller bedre basert på etnisitet eller nasjonalitet så er man rasist. Shabbos har allerede forsøplet forumet flere ganger med rasistiske uttalser.

 

 

Det er isåfall en påstand du ikke har vitenskapelig bakgrunn for. Utgangspunktet var en menneskerase og så dro vi til forskjellige steder der klimaet krevde ulike kvaliteter. Derfor er svarte så gode til å løpe og hoppe mens de som har levd i kulde finner opp ting og lager seg varmt klima ved hjelp av hus og varme klær.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

 

 

Det eksisterer kun en rase og det er homo sapiens . Når man tror at homo sapiens kan deles inn i forskjellige raser, hvor den ene er mer intelligent eller bedre basert på etnisitet eller nasjonalitet så er man rasist. Shabbos har allerede forsøplet forumet flere ganger med rasistiske uttalser.

 

 

Det er isåfall en påstand du ikke har vitenskapelig bakgrunn for. Utgangspunktet var en menneskerase og så dro vi til forskjellige steder der klimaet krevde ulike kvaliteter. Derfor er svarte så gode til å løpe og hoppe mens de som har levd i kulde finner opp ting og lager seg varmt klima ved hjelp av hus og varme klær.

 

Humans often categorize themselves in terms of race or ethnicity, sometimes on the basis of differences in appearance. Human racial categories have been based on both ancestry and visible traits, especially facial features, skull shape, skin color and hair texture. Most current genetic and archaeological evidence supports a recent single origin of modern humans in East Africa.[75]

 

Vis meg gjerne seriøse biologer som deler vår art inn i forskjellige raser.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Dere blander sammen rase og art. Det er helt klart problematisk å dele inn mennesker i raser, og de aller fleste biologer har også gått bort fra dette. Det er unøyaktig, og heller ikke nødvendig. Folkegrupper er en annen sak, og en mer hensiktsmessig kategorisering.

 

Men mennesket er ikke en rase, vi er en art.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si om Bjørneboe, når jeg ser på bilder fra hans yngre dager så merker jeg meg at nesen og leppene virker jødisk, men slikt kan også forekomme hos ariere.

 

Skal diskusjon virkelig bli et talsapparat for rasistiske drittunger? Sist jeg sjekka var ikke rasisme tillatt på diskusjon - så hva gjør denne amøben fortsatt her?.

 

Er det rasistisk å beskrive en person utifra hvordan den ser ut og hvilke rasetrekk den har?

 

Jeg er hvit og min kompis er svart.. oops, der beskrev jeg visst to raser. Beklager for at jeg er så rasistisk.

 

Edit: Shabbos Goy svarte visst før meg

 

 

Det eksisterer kun en rase og det er homo sapiens . Når man tror at homo sapiens kan deles inn i forskjellige raser, hvor den ene er mer intelligent eller bedre basert på etnisitet eller nasjonalitet så er man rasist. Shabbos har allerede forsøplet forumet flere ganger med rasistiske uttalser.

Du frykter bare at du må kommer til erkjennelser som vil smadre din hedenske livsløgn. Lykke til i fremtiden.

 

Det eneste jeg frykter er deg og dine liksinnede som oppfrodrer til hat og diskriminering.

 

Dere blander sammen rase og art. Det er helt klart problematisk å dele inn mennesker i raser, og de aller fleste biologer har også gått bort fra dette. Det er unøyaktig, og heller ikke nødvendig. Folkegrupper er en annen sak, og en mer hensiktsmessig kategorisering.

 

Men mennesket er ikke en rase, vi er en art.

 

Det er helt riktig.

Lenke til kommentar

Dere blander sammen rase og art. Det er helt klart problematisk å dele inn mennesker i raser, og de aller fleste biologer har også gått bort fra dette. Det er unøyaktig, og heller ikke nødvendig. Folkegrupper er en annen sak, og en mer hensiktsmessig kategorisering.

 

Men mennesket er ikke en rase, vi er en art.

 

Ja mennesker er en art. Hunder er en art. Det finnes forskjellige variasjoner av arten som har sine styrker og svakheter. Det viktigste er at hver variasjon om man skal kalle det det er at den er tilpasset et spesielt miljø. Folkegrupper, etnisitet, kall det hva man vil, men det ligger dypt inni mennesket å ville ha en tilhørlighet til en stamme, derfor er det multikulturelle samfunn så mislykket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...