Hjelper'n Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Har et lite problem (eller, det er vel egentlig et stort problem), maskinen nekter å starte, når jeg slår den på så sier den bare beep, beep, beep også skjer ingenting.. hva er gale, problemet kom først etter en blink i lyset, og samtidig så dødde PSU, han på databutikken mumlet noe om prosessoren eller noe i den dur, litt trist vist det er den, fordi jeg kjøpte det for en måned siden, (p4 2.66) som ver klokket til 2.8
$ig Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 hmm, i går satt jeg å overklokket så kom jeg til å stille på noe jeg ikke skulle røre, for da når jeg slo på masinen begynte pcen å pipe. Så snakket jeg med noen på irc som sa jeg skulle restarte cmos..kanskje det hjelper men jeg er ikke sikker. Hvis du skal prøve så er det bare å ta ut batteriet på Hovedkortet ditt, så lar du det vere ute i ca 5 sec før du putter det inn igjen.(husk å dra ut strøm kontakten før du tar ut batteriet). Vet ikke om det hjelper men du kan jo prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå