Gå til innhold

Irriterende luftbobler med beskyttelsesfilm


Anbefalte innlegg

Hei

 

For noen uker siden kjøpte jeg en Galaxy S på Finn.

 

Når jeg fikk telefonen var det beskyttelsesfilm på den, og av en elller anen grunn tok jeg av beskyttelsen. Det skulle jeg ikke gjort, for når jeg skulle ta den på igjen kom det masse luftbobler und!er filmen. Er det noen som har noen tips/metoder på hvordan man tar på filmen uten å få disse luftboblene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plan C, drite i filmen

 

Jeg har vel kjøpt 3 sånne filmer uten å få dem perfekt på. Fant ut at jeg egentlig ikke har trengt dem og det har godt med en lomme uten nøkler og en linklut som fulgte med filmen.

Hehe, har en iPhone og en Xperia X8 som har fått utrolig mye riper i skjermen pga jeg ikke har brukt film.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke oversikt over hvor mye penger jeg har kastet bort på slik beskyttelsesfilm opp igjennom årene. Felles for alle de forskjellige typene jeg har brukt, er at det har blitt luftbobler. Det holder at et mikroskopisk støvkorn ramler ned på skjermen mens du fører på filmen. En annen ting er at filmen alltid glipper i hjørnene / kantene.

 

---

BalleB

Lenke til kommentar

Ikke noen luftbobler når det gjelder Zagg Invisible Shield,bobler blir borte etter noen dager og filmen sitter klistret på skjermen uten problemer,samme gjelder kantene

Takk for svar.

 

Jeg har hørt mye bra om Zagg, men problemet er at jeg aldri får dem perfekt på, alltid noe shit merker under, og uansett hvor mange guider jeg bruker fra uTube, det blir aldri br, og Zagg koster 200 kr,-

 

Hvor mange filmer er det i pakka?

Lenke til kommentar

Det er 1 film i pakken,men den kan gjenbrukes,i tilfelle du ikke er fornøyd bare la den tørke så du kan ta den av og prøve på nytt,fordi du får en sånn spesiell spray som du må spraye på film slik at den limes på skjermen.Også hvis du har sprayet nok av væsken på filmen så kan du bevege den på skjermen til den sitter perfekt,da er det bare å starte å sile ut resten av væsken som er mellom filmen og skjermen.

Synes at det er verdt 200 kroner,ufattelig hvor lett det er å klistre den på riktig.

Endret av Fictivision
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...