Gå til innhold

"The login server is currently busy."


Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt til å levle druiden min med to andre venner, da jeg fikk denne beskjeden: The login server is currently busy. Please try again later. If the problem persists, please contact Technical Support at: blablablalblalba" Dette skjedde også med den ene vennen min, men han kom inn etter 2 min, mens jeg nå har venta i sikkert en halv time. Noen andre som har opplevd det samme, og vet den eventuelle grunnen for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt til å levle druiden min med to andre venner, da jeg fikk denne beskjeden: The login server is currently busy. Please try again later. If the problem persists, please contact Technical Support at: blablablalblalba" Dette skjedde også med den ene vennen min, men han kom inn etter 2 min, mens jeg nå har venta i sikkert en halv time. Noen andre som har opplevd det samme, og vet den eventuelle grunnen for dette?

 

 

Det står en melding til venstre for loging (iallefall på min skjerm) om at det er problemer med bla. loginserverene og at disse opererer med lavere kapasitet enn vanlig.

 

Kommer selv heller ikke inn, men RIFT betaen starter om 13minutter så da gir jeg f.. Skulle bare sjekka AH uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...