Gå til innhold

språk til xperia x10 (android).. hjelp


xain

Anbefalte innlegg

hei. jeg har xperia x10i og jeg vil ha arabisk språk på mobilen eller arabisk tastatur da, så jeg lurer på hvor er det jeg kan last ned eller sett in arabisk språk eller arabisk tastatur på mobilen? noen som kan hjelpe?

 

http://www.youtube.com/watch?v=MENFb27cmQI&feature=related som viser at det fynnes arabisk språk til xperia, men hvor man finner den det vet jeg ikke. håper noen kan hjelpe.

 

OPS: vis det her er ikke rette stedet jeg åpner tråden så jeg håper den flyttes til rette stedet å den ikke blir stengt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huh? Jeg søkte selv og fant tre stykker som kan virke.

 

Jeg fant noe som heter Ibrahim arabic keyboard, Arabic for smart keyboard, Arabic language pack.

 

Jaja, da er det vel bare å google så finner du? Prøvd å skrive "Arabic keyboard android" for eksempel? Der fant jeg isåfall noe som heter Arabic Soft Keyboard. Gratis og. Kan legge det for deg.

ASK1.3.zip

Lenke til kommentar

Har du Astro file manager? Du må bruke den for å installere apk-filen som ligger inni zip mappen. Astro finner du garantert på market.

 

Unzip zip mappen, sett den inn i mobilen (husk hvor du har satt den hen), deretter åpner du Astro og går inn i den mappen du har lagt apk-filen.

Lenke til kommentar

Har du Astro file manager? Du må bruke den for å installere apk-filen som ligger inni zip mappen. Astro finner du garantert på market.

 

Unzip zip mappen, sett den inn i mobilen (husk hvor du har satt den hen), deretter åpner du Astro og går inn i den mappen du har lagt apk-filen.

 

det hørtes vanskelig ut :-/ og skjønt ikke noe av den for å si det sånt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klarte du endelig å installere arabisk tastatur? Hadde tenkt å kjøpe enten X10 eller X8 . men vil gjerne lese persisk i hvert fall. kunne du lese arabisk eller ikke lese og ikke skrive?

 

den funker sikkert, men jeg vet ikke hvor jeg skal sette inn filen eller hvordan jeg skal bruke den :-/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nå klart jeg å sette inn arabic keyboard men når jeg skriver en melding på arabisk så kan jeg ikke se hva jeg skriver, det kommer bare små'e firkanter isteden for arabisk tekst eller hva jeg skal kalle det.

 

noen som vet hva som er grunnen? eller hvordan jeg skal unngå problemet her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...