Stridstiss Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Hei, hadde en harddiskfeil men fikk kopiert over filene fra Thunderbird via GetBackData. Har hele program files/Mozilla Tunderbird og AppData mappene. Filene skal ikke være skadet. Er det mulig å få tilbake settings og arkiverte emails?
MrLee Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 så lenge du har appdata mappene fra profilen, så er det bare å kopiere dem over, så får du samme oppsettet.
Bleenda Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Om du ser her. Mener Userprofiles er stora i app-data og du kan legge dem inn igjen for å få alt tilbake. Men ta en titt på linken og så om du finner ut noe.
Stridstiss Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Skrevet 24. januar 2011 (endret) Når jeg flytter over kun Mail/Local Folders (Hvor jeg arkiverte emails) så får jeg opp mappene i Thunderbird men når jeg åpner de så er de tomme og .msf filene tilbakestilles (kopier). Sikker på at de ikke må brukes i samsvar med orginale brukerprofilen? Virker spesielt at jeg i teorien da kunne kopiere .msf og filene til en annen og lese de igjennom Thunderbird. Edit: Kan det være versjonskonflikt? Endret 24. januar 2011 av Stridstiss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå