Gå til innhold

Forskjellen på Beats Solo og Solo HD?


Eirrun

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg Monster Cable sine Beats by Dr.Dre Solo. Jeg ser at de har Solo og Solo HD, men finner ikke ut av om det er noen forskjell i spesifikasjonene på dem?

 

Jeg ser at det er forskjell på utseende ved at Solo er matt, men HD har pianolakk, men er det ingen annen forskjell?

 

Det er godt mulig at dette ikke er de beste hodetelefonene på markedet for den prisen, men jeg liker designet og det er god nok lyd i de for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge brødrene mine har dem og både jeg og dem synes de er fantastisk. Nå er det ingen av oss som ekspert på lyd da, men vi synes det er bra lyd. De kan fint brukes både til musikk på mp3/mobil/pc og bra til film og spilling.

 

I tillegg til det jeg synes er meget god lyd er det jo et flott design på dem også.

 

Jeg har nok ikke god nok peiling på lyd til å skrive noe omtale, men de er lett verd 1000 kr mer enn skullcandy'ene som jeg bruker nå.

 

Jeg visste at det er gode hodetelefoner, men lurte på om det var vits i å bruke 300 ekstra på HD.

 

Har hørt at det er en del som synes de er vonde å ha på i lengden, men det er noe du venner deg til. Broren min kan sitte en hel dag med dem når han spiller :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ifølge Monster skal HD som nevnt ha litt bedre lyd og bass, mens ifølge brukere så er det bedre byggekvalitet i HD. Så skal du først opp i den prisklassen, legg på de to hundrelappene og få HD.

 

Du kommer ikke til å angre. Har den og Beats Tour HD selv, og jeg er like imponert hver gang jeg tar de på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...