Gå til innhold

Hva er max PCI-Express uttak på denne PSU'en?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på å kjøpe meg en Fractal Design Newton R2 650W. Ut i fra hva jeg kan se så er alle uttakene like (6-pins). Betyr dette at jeg kan bruke akkurat de kablene jeg måtte trenge?

 

Under Cable configuration på produsentens nettsider står det blandt annet: "2x PCI-Express". Er den da begrenset til max 2 PCI-Express uttak, eller kan jeg egentlig bruke så mange jeg PCI-E kabler jeg bare ønsker siden alle uttakene på PSU'en er like? Eller er det som regel forskjellig spenningsnivå på PSU uttak som gjør at bare noen få egner seg som PCI-Express uttak?

 

Håper noen kloke hoder kan forklare dette for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse strømforsyningene er ganske like MIST-modellene vi kjenner her i Norge (samme produsent, ATNG), så det samme kabelsystemet gjelder visst på Fractal Design-PSUene også. Det står forsåvidt i beskrivelsen også.

 

"Smart Modular - all modular cables have the same type of connection, making it easy to connect the way you want and also making it future proof."

 

Så det følger kanskje bare med 2 stk. PCIe-kabler som standard, men regner med du kan skaffe flere og bruke dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...