perrah Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hei, jeg leter etter et spill jeg fikk i en cornflakespakke for mange år siden, husker ikke om det var kelloggs eller et annet merke. Man skulle fly RC fly rundt i noen boligområder også var det en by med noen skyskrapere i midten, og om man dro langt nok i en retning kom man til et tivoli med et fargerikt pariserhjul. Om noen husker navn eller har link til noen om det venligst svar Takk på forhånd Mvh. Petter Endret 17. januar 2011 av perrah
exin89 Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Fant en CD plate i haugen med gammel drit. Spillet heter nok RC Daredevil. utgiveren er eGames, og i tillegg står det Kellogg's Frosties på plata. Samme bilde på plata som det her:
maikzor Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei! Jeg husker jeg spilte dette! Går det an å få tak i det? Jeg antar at det ikke selges? Edit: ligger en demo på gamershell: http://www.gamershell.com/download_1576.shtml Var litt irriterende å spille:P Endret 20. januar 2011 av maikzor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå