Gå til innhold

92 kullet - sesjon


Folkehelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Pleier som regel bare å lese her, men siden jeg har et spørsmål måtte jeg lage bruker :D

Anyways, er det mange i 92 kullet som ikke har fått sesjonsdato enda? Alle jeg kjenner og bekjente på skolen har allerede vært på sesjon, untatt meg : <

 

Jeg har ikke fått, og nesten ingen jeg kjenner fra 92-kullet har vært på sesjon. En kompis ringte og spurte når han ville bli innkalt, men VPV kunne ikke gi han noe svar på det.

Ganske skuffet over Forsvaret for min del. Den siste jeg kjenner fra 92-kullet som har vært på sesjon, måtte innfinne seg i å bli plassert mot sin vilje i Ingeniørbataljonen i Skjold i august. Selv ville han helt andre steder. Med andre ord, vi som kommer på sesjon til slutt, får færre tjenestesteder å velge mellom :(

Lenke til kommentar

Hele skoleåret 2010-11 ja. Håper at det fortsatt er muligheter for å komme i de mest populære avdelingene som Panser, GSV, Sjøforsvaret i juli. En kompis fikk kun velge mellom ArtBn i januar, HMKG, Luftforsvaret, Sjøforsvaret eller IngBN i august/januar forrige torsdag.

Lenke til kommentar

92-kullet har etter som jeg har forstått sesjon del 2 til helt ut på våren.

Når jeg i høst ringte vpv for å få en tidligere sesjon fikk jeg vite at jeg var opprinnelig satt opp på sesjon del 2 på våren.

Sesjoninnkalling får man vel egentlig heller ikke før 20 dager eller noe før sesjonsdato(?)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...