Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg pedofil ?


Anbefalte innlegg

Ja, får når du va barn så var det normalt og tenne på voksne, ;)

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke " ;) " i den posten og hva du svarer på. Men om jeg tolker det slik at du er ironisk, så er jeg uenig. Husker selv i barndommen, herregud så forelska jeg var i noen av de digge babesa i div. blader.

 

Og som Runar så fint sier det, TS er ikke pedofil. Ganske sykt at samfunnet har nådd dit at man må spørre om det. Når jeg var liten visste vi så vidt va pedofil var, hvertfall ikke før ungdomskolen - og da var det forbeholdt gamle menn, ikke klassekamerater.

Var ikke ironisk nei, du har rett, pedohysteriet har slått til, hørte veldig lite pedo jeg og når jeg gikk på skolen, som jeg sa, skummel utvikling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med andre ord. Barn kan være pedofile.

Helt feil. Ifølge DSM, de offisielle diagnostiske kriterier for psykiske lidelser i USA (brukes også i Norge, forresten), må en person være minst 16 år gammel og minst 5 år eldre enn barnet for at han/hun skal kunne kalles pedofil.

 

http://books.google.com/books?id=3SQrtpnHb9MC&lpg=PP1&pg=PA572#v=onepage&q&f=false

 

Hvis du ikke vet hva du snakker om eller kan henvise til troverdige kilder som støtter opp dine påstander, ja da er det like greit å ikke si noe.

 

 

igjen, folkens, les boka Harmful To Minors -- The Perils Of Protecting Children From Sex

Hvorfor skal vi kaste bort bruke tiden vår på noe du selv ikke har lest? Hvordan vet du at denne boken er så fantastisk?

Nå har jeg lest litt av den, og den er veldig bra, + at jeg har hørt av mange andre at den er bra,

+

it became famous after it won the 2002 Los Angeles Times Book Award for Current Interest.

 

Bra nok grunn?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...