speedycross Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Hei! jeg bare lurer på om noen vet om et spill som er i butikkene som ligner på need for speed underground og underground 2 som er på playstation 3? jeg vet at det fins mangen, som shift, pro street, most wanted, hot pursiut osv, men det er bare baneløp å ingen frihet.. så jeg er ute etter et spill som ligner mest på de 2 øverste jeg nevnte!! her er tips som jeg kunne tenkt meg å hatt med på spillet: Ha frihet og kunne kjøre rundt i byer, fjeller osv, ha forskjellige garasjer som man kan style bilene i,at det går ann og gå ut av bilene, ha ditt eget hus og garasje, at det e mulig å få venner innpå spillet , løp, fester, osv osv noen som vet? mvh thomas . takk på forhånd!
thres93 Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Grand Theft Auto? Endret 11. januar 2011 av Resell4
speedycross Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Skrevet 11. januar 2011 jeg leiter da etter et bilspill og ikke skytespill
thres93 Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ha frihet og kunne kjøre rundt i byer, fjeller osv, ha forskjellige garasjer som man kan style bilene i,at det går ann og gå ut av bilene, ha ditt eget hus og garasje, at det e mulig å få venner innpå spillet , løp, fester, osv osv Grand Theft Auto i et nøtteskall... Endret 11. januar 2011 av Resell4
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Test Drive: Unlimited 2, som kommer i februar, er det første som slår meg, om vi skal begrense oss til racing-sjangeren og ikke nevne GTA flere ganger.
speedycross Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Skrevet 11. januar 2011 Test Drive: Unlimited 2, som kommer i februar, er det første som slår meg, om vi skal begrense oss til racing-sjangeren og ikke nevne GTA flere ganger. tusen takk for forslaget lurer på om jeg ska teste det ut, ser bilder på google, så ikke så dumt ut noen fler alternativer?
KongRudi Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Er ikke særlig customization, som jeg mener å huske det var endel av i NFS:U-serien, men Motorstorm-spillene kan sjekkes ut. Eneren begynner kanskje å bli litt datert, men toeren er ganske bra. Der er det endel fridom, eller alternative ruter om du vil. F.eks. noen plasser kan du rase rett gjennom terrenget med en diger monstertruck mens motorsykler sliter veldig med å komme seg fram, så de bør kanskje velge en alternativ rute, o.l. Motorstorm: Apocalypse kommer senere i år, og det virker helt villt. Er endel av Sony sitt 3D push, og i.flg. rapportene fra CES så var 2D-frameraten låst til 60FPS. Blir sikkert 30 FPS på splitscreen dog. Og i det Motorstorm-spillet er det car-customization. Endret 13. januar 2011 av KongRudi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå