magiQ Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 206? Trololololololololol Says the MW2-kid. Nå spiller vell Lilland strengt tatt cod4. Men mobber Promod 206? Ikke noe negativt med den i forhold til 204.. Som Hardon sa spiller ikke jeg MW2, nei. CoD4 all the way. 206? Du vet at nåværende 206 ikke er offisiell, kun ble laget for at amerikanere skulle ha en mulighet til å spille, og at samtlige promod-cup'er, ligaer ol. spilles i 204?
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jeg vet jeg har spilt 206 og det var ikke noe galt med den iallefall.
magiQ Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jeg vet jeg har spilt 206 og det var ikke noe galt med den iallefall. Jeg har da ikke sagt at det er noe galt med den?
Slitenkæll Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Til de som sier de har Black Ops, hvordan? Send Jevrio en Pm, gidder ikke mere av black ops piratskuta 2
magiQ Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Til de som sier de har Black Ops, hvordan? bait, eller google.
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jeg finner spill på ********.com Men du trenger invite. Det får du ikke av meg. Vent til det kommer ut og kjøp spillet du. Vet du ikke hvordan man skaffer, kan nok ikke Xboxen din spille dem.
Slitenkæll Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jeg finner spill på ********.com Men du trenger invite. Det får du ikke av meg. Vent til det kommer ut og kjøp spillet du. Vet du ikke hvordan man skaffer, kan nok ikke Xboxen din spille dem. Haha, dæven du er bare så kul som har en jtagged xbox 3
HCG Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Lol, har ikke Xbox. JTAG-filen har vært ute LEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE.
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Lol, har ikke Xbox. JTAG-filen har vært ute LEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE. Du finner den for 399kr på www.elkjop.no
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Jeg finner spill på ********.com Men du trenger invite. Det får du ikke av meg. Vent til det kommer ut og kjøp spillet du. Vet du ikke hvordan man skaffer, kan nok ikke Xboxen din spille dem. Haha, dæven du er bare så kul som har en jtagged xbox Faktisk bare flashet. Ikke JTAG.
Slitenkæll Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 (endret) Drar opp denne igjen, noen som har spilt på Fpsoverload serverene ? alltid cheatere der. Du blir jo spotta med engang når du wallhacker og fjerner recoilen uansett Endret 16. november 2010 av Major hardon 2
TheCatIsALie Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Spiller 99,9% bare på KIZ promod server. Men.. den er veldig ofte full Men dæven å gøy når det er plass.
magiQ Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Selv bruker jeg eXp-serverne hyppig. Både TDM, DM og S&D. Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho
Slitenkæll Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 (endret) Selv bruker jeg eXp-serverne hyppig. Både TDM, DM og S&D. Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho Er vell greit med litt variasjon, selv spiller jeg kun s&d. Syns det er den beste gametypen Endret 16. november 2010 av Major hardon 2
TheCatIsALie Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Selv bruker jeg eXp-serverne hyppig. Både TDM, DM og S&D. Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho Er vell greit med litt variasjon, selv spiller jeg kun s&d. Syns det er den beste gametypen Det gode med den er at man faktisk har en jobb å gjøre. Det negative er at på flere servere driter altfor mange i å gjøre det.
Slitenkæll Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Selv bruker jeg eXp-serverne hyppig. Både TDM, DM og S&D. Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho Er vell greit med litt variasjon, selv spiller jeg kun s&d. Syns det er den beste gametypen Det gode med den er at man faktisk har en jobb å gjøre. Det negative er at på flere servere driter altfor mange i å gjøre det. Ja greit når folk faktisk fokuserer på objekte og ikke og spawncamper som jeg har møtt så alt for mange som har gjort de siste dagene. Men derfor jeg holder meg stort sett til de samme serverene 2
Slitenkæll Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 For de som ser etter en S&D server med greie regler 208.167.250.76:28930 - No 3x frag - No rpg - No Granade launcher - No laststand - No martyrdom 2
magiQ Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 (endret) ... eller bare Promod Endret 13. desember 2010 av liiland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå