Gå til innhold

HDMI med bilde til en enhet og lyd til en annen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis forsterkeren din har optisk inngang så vil jeg anbefale å bruke det.

Jeg brukte hdmi til lyd før men var ikke fornøyd og byttet til optisk. det er en helt annen lyd. surround kommer klarere frem og jeg er veldig fornøyd.

Hvis du ikke har det så må du nok bruke vanlig phono kabel. Rød og hvit.Da bruker du den standard utgangen på ps3 som var på ps2

 

 

Hei, jeg har en PS3 som jeg kjører lyd og bilde gjennom HDMI rett i TVen. Men jeg vil gjerne ha lyden til Surrounden og bilde til TVen, er dette mulig?

og TVen min har ikke lyd ut.

også hvis det er mulig, å få 5.1 ut gjennom 6 forskjellige phonokabler, har en gammel reciver.

Lenke til kommentar

Hvis forsterkeren din har optisk inngang så vil jeg anbefale å bruke det.

Jeg brukte hdmi til lyd før men var ikke fornøyd og byttet til optisk. det er en helt annen lyd. surround kommer klarere frem og jeg er veldig fornøyd.

Hvis du ikke har det så må du nok bruke vanlig phono kabel. Rød og hvit.Da bruker du den standard utgangen på ps3 som var på ps2

 

 

 

Det var det jeg var redd for, blir bare monolyd da siden jeg bare får brukt 2 kanaler. det finnes vel ingen mulighet for å få optisk til 6 forskjellige phonokabler da? (5.1)

Lenke til kommentar

det tror jeg ikke. hvilken forsterker har du. er jo salg nå så du kunne jo fått deg en ny, hvis du ikke er kresen er det mye å velge mellom

 

 

Hvis forsterkeren din har optisk inngang så vil jeg anbefale å bruke det.

Jeg brukte hdmi til lyd før men var ikke fornøyd og byttet til optisk. det er en helt annen lyd. surround kommer klarere frem og jeg er veldig fornøyd.

Hvis du ikke har det så må du nok bruke vanlig phono kabel. Rød og hvit.Da bruker du den standard utgangen på ps3 som var på ps2

 

 

 

Det var det jeg var redd for, blir bare monolyd da siden jeg bare får brukt 2 kanaler. det finnes vel ingen mulighet for å få optisk til 6 forskjellige phonokabler da? (5.1)

Endret av Fenderking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...