rambo555 Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Fikk en mail med vedlegg som jeg prøver å åpne.. Har prøvd. word,adobe,paint,openoffice, men får ikke åpnet denne.. Det står ikke hva slags fil det er heller(bare et hvit blank ark) Noen som har peil?? vet at filen inneholder bilder og slik
rambo555 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Skrevet 9. januar 2011 Har den ikke noe filendelse? nei ingen filendelse.. og notepad gikk ikke heller.
_Amund_ Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Hva med å spørre den du fikk eposten av hvilken filtype det er ! Fikk en mail med vedlegg som jeg prøver å åpne.. Har prøvd. word,adobe,paint,openoffice, men får ikke åpnet denne.. Det står ikke hva slags fil det er heller(bare et hvit blank ark) Noen som har peil?? vet at filen inneholder bilder og slik
EvenAug Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Sideklikk->egenskaper. Se om det står en filendelse i vinduet du får opp.
Thorsen Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Overføringen (emailen) kan ha blitt korrupt, be sender om å sende på nytt Hvor stor er filen ?
Myst Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Du sier du har åpnet filen i diverse programmer slik jeg tror du har gjort det, men vil spørre likevel: du ga filen en endelse før du prøvde å åpne den i programmene ikke sant? Så lenge filen ikke har noen endelse, vil ikke programmer gjenkjenne filen. Prøv med filendelser igjen, som fil.doc/.docx, fil.jpg/.jpeg, fil.pdf, osv. Om ingenting funker, så gjør du som andre nevner og kontakter den du fikk filen fra.
rambo555 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Skrevet 10. januar 2011 fila åpnes med word 2007, har prøvd å laste ned word 2007,men fortsatt vil den ikke åpnes på min pc... er det flere versjoner av word 2007=????
Byxxi Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Det er bare en versjon, men du må ha riktig filformat, word kan jo lagre i en god rekke formater
rambo555 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Skrevet 10. januar 2011 NOEN SOM HAR EN download LINK TIL MICROSOFT WORD 2007 Ligger jo 60 forskjellige versjoner når man googler
PerB Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 NOEN SOM HAR EN download LINK TIL MICROSOFT WORD 2007 Ligger jo 60 forskjellige versjoner når man googler Dette vil i tilfelle være ulovlige eksemplarer. Eneste som lovlig kan gi deg download av Office 2007 (med WORD 2007) er Microsoft.
Myst Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Word 2007 bruker .docx som standard format. Hvis du allerede har Office på maskinen, kan du bare laste ned kompabilitetspakke fra Windows Update for å åpne nyere versjoner av filer i eldre programmer. Ok, er i min hjelpsomme side i dag, så jeg gjorde det for deg: direkte link
_Amund_ Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 NOEN SOM HAR EN download LINK TIL MICROSOFT WORD 2007 Ligger jo 60 forskjellige versjoner når man googler Har du forsøkt med OpenOffice? Det er gratis på den lovlige måten! http://www.openoffice.org/
Martin HaTh Skrevet 11. januar 2011 Skrevet 11. januar 2011 Gå til Kontrollpanel -> mappealternativer (evt. utseende og personalisering -> mappealternativer) -> under fanen "vis" huker du av "Vis filnavn for kjente filtyper". Da fikk plutselig filen din en .ending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå