Gå til innhold

Hvor stor kan du bli? - Sjekk ut dette

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kom for litt siden over en artikkel rundt sammenhengen mellom håndledd, ankler, høyde og størrelse på de forskjellige kroppsdelene. Jeg laga mitt eget excel ark for å beregne disse, legger nå ut denne fila for interesserte. Vektberegninga stammer fra denne artikkelen. Artikkelen jeg lagde excel-arket ut fra finner du her.

Maksimalmål.zip

Edit: oppdaterte kilder

Endret av storken
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Ikke dumt :)

Men jeg tror nok det er for menn, jeg er ganske sikker på at jeg ikke har 70 kg LBM inne ;)

Skrevet

Nåja, MB sier at -98 kan være en bedre tilnærming for lavere utøvere. Se på Andreaz Engström feks, 169 cm - 73,5 kg på dette bildet. 2 uker fra konkurransedato:

Intermittent%2BFasting%2BLeangains%2B2%2BWeeks%2BOut%2BAthletic%2BFitness%2B73%252C5%2Bkg.jpg

Skrevet

Du får sjekke ut linkene jeg supplerte i åpningsinnlegget. "Table 2: Measurements of Drug-free Bodybuilders" er særlig interessant. Dette stemmer.

Skrevet

Begynner muligens å nå mitt makspotensiale jeg da :( Trent i 4 år, veide oppunder 60-62kg når jeg startet, og ligger på 93 nå. Ja folkens, da får man begynne å bole seg da.... :p

• Liker 1
Skrevet

jeg kan ikke engelsk

I don't believe this! :thumbdown:

Troll en anna plass, er du snill.

Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben. Helvete!

• Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg kan ikke engelsk

I don't believe this! :thumbdown:

Troll en anna plass, er du snill.

Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben.

Ahahaha! :!:

Søtt :)

Den er skrivebeskyttet.. :ermm: Hva gjør jeg?

Tulla..

Den funket likevel..

Endret av Diskutant
Skrevet

Noen jævla biceps på han fyren.. Når vi snakker om genetikk, så er nok han på god siden :)

Seinest idag leste jeg om muskular genetikk i boken Strong Enough av Mark Rippetoe. Noen er simpeltalt laget for styrkeløft; de har nervesystemet, muskelfibrene og smertetolereansen. Noen er bare laget for maraton; de har lungene, seige muskler osv og andre ja..

Tingen er alle kan bli stærk, og begynner man å trene og tar 200kg i markløft og nådd sitt "potensiale" så vil man fortsatt ta mer enn %98 av befolkningen :)

Skrevet

Fikk excelfila til å virke og ifølge den så vil jeg nå mitt maksimale potensiale neste høst...

Lårene og brystet har allerede maksimalmål, mens overarmer er 3cm unna maksimalmål... :hmm:

Skrevet

Maksimale mål

Bryst 130,6

Biceps 46,7

Underarmer 37,4

Nakke 45,7

Lår 69,9

Legger 46,9

Maksimal kroppsvekt på 5-6 kroppsfett 103

Har et stykke igjen ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...