Gå til innhold

IDTV Canal Digital + Samsung-TV


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Samsung UE40C5105XXE. Kunne tenkt å benytte meg av IDTV, men finner dessverre ikke min TV i Canal Digitals liste over TV'er som er kompatible med deres kortlesere og programkort. Finner en som ligner, nemlig Samsung UE40C5105QWXXE.

 

Noen som har prøvd seg med TV-typen jeg har, til tross for at Canal Digital ikke oppgir den som kompatibel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Har en Samsung UE40C5105XXE. Kunne tenkt å benytte meg av IDTV, men finner dessverre ikke min TV i Canal Digitals liste over TV'er som er kompatible med deres kortlesere og programkort. Finner en som ligner, nemlig Samsung UE40C5105QWXXE.

 

Noen som har prøvd seg med TV-typen jeg har, til tross for at Canal Digital ikke oppgir den som kompatibel?

Jeg kjøpte meg en Samsung PS63C7705YSXXE i helga, den står på lista uten at jeg blir noe klokere. Er mitt i en lengre maildialog med CanalDigital om CAM for parabolkunder, så alt er ikke helt avklart enda. Jeg har ikke fått bekreftet at CAM funker for parabolkunder og ei heller hvor i all verden jeg skal skaffe meg en godkjent en. Hun henviser kun til forhandler, så etter litt søking på nett gir jeg opp og tar turen til Expert ikveld for å snakke med en jeg kan se i hvitøyet.

 

CD selger forøbrig CAM til kabelkunder for 495,- frem til 15.januar. Irriterende at de segmenterer kundene slik at vi parabolfolk på betale dobbelt så mye for akkurat det samme.

 

 

TV listen til CD inneholder TV'r de kan gi support på hvis noen trenger hjelp til kanalsøk osv. Hvis din TV støtter CAM så skal det ikke være noe problem. Så beklager tilnærmet OT i første del av svaret, er litt CAM-frustrert idag selv ;)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...