Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Oppkjøring avlyst pga været


Mt. Eden

Anbefalte innlegg

Hei,

 

i dag ble kjæresten min sin oppkjøring til bil avlyst av kjøreskolen pga været. Kjørelæreren kom seg ikke på jobb vistnok.

Kjøreskolen mente da at hun måtte stille seg i kø på nytt, da oppkjøringen ikke ble noe av. Ventetiden er ca 2-3 mnd.

Hvilke rettigheter har hun på dette området? Har hun krav på oppkjøring så fort som mulig ved at man forskyver andre elever, eller hvordan er dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK her er hva som skjedde når jeg skulle ha oppkjøring i Drammen.

 

Kjørelærern VISSTE (!) ikke hvor drammen biltilsyn lå. Jeg kjørte til drammen fra oslo mens han veiva rundt med kartboka som en gærning. Vi var begge drit stressa og så på klokka og spurte rundt fra kjent folk.

 

Men så tok han over rattet å råkjørte til stasjonen. Vi kom 15-20 min forsent og fikk da beskjed om å bestille ny oppkjøringstime. Ventetid som vanlig en måned. Fy faen å irritert jeg var da.

 

Han måtte jo bare beklage å dra frem lommeboka å betale for oppkjøringstimen og kjøretimen + varm opp timen.

 

Så får vi høre at en fyr som skulle til oppkjøring dagen etter hadde havna på sykehus og jeg kunne da få oppkjøring hans. Haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...