Gå til innhold

Hjelp med valg av god allround/spill bærbar


Anbefalte innlegg

Hei

 

Legger inn en post her også pga liten respons på den andre.

 

No har jeg mer eller mindre bestemt meg for MSI GX/GT660. Det jeg lurer på da er hvem av modellene som er best. Ser at både GX og GT får man i flere varianter. Noen som kan svare på hvem som er best av dem? Hvor er det eventuelt billigst og best å kjøpe den?

 

Har også sett litt på Ausu sin G51 serie. Gode argument for å gå for den?

Lurer litt på det med 3D skjerm på Asus og multiskjerm.

 

OBS!! Viss noen mener jeg kan få kjøpt en pc med ca samme spec bare lettere, så er det av stor interesse

Eller er det noen som mener jeg burde ha litt is i magen å vente litt? Kommer det noe nytt i nær fremtid?

 

Takker for svar

 

Mvh Jan Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm du sier ikke så mye om bruk. PLaner om å reise rundt å game oss folk ofte, eller er det snakk om bare et par ganger i året. Med 14k i budsjett ville jeg kjøpt en gaming stasjonær og enklere laptop for nettsurfing og jobbing, eventuelt film.

 

Ellers er det litt hip som hap, har ikke sett noe på de pcene du nevner, men kanke være store forskjellen på gx og gt, jo høyrere tall er vel kanskje å foretrekke? Du får søke litt rundt på nettet angående dem. Men selv er jeg fan av Asus pcer, lite tull av hva jeg har fått med meg, og anbefaler disse til venner. Selv om jeg har intrykk av at laptoper bare har en levetid som gamer pc i 1-2 år.

Lenke til kommentar

Ehm du sier ikke så mye om bruk. PLaner om å reise rundt å game oss folk ofte, eller er det snakk om bare et par ganger i året. Med 14k i budsjett ville jeg kjøpt en gaming stasjonær og enklere laptop for nettsurfing og jobbing, eventuelt film.

 

Ellers er det litt hip som hap, har ikke sett noe på de pcene du nevner, men kanke være store forskjellen på gx og gt, jo høyrere tall er vel kanskje å foretrekke? Du får søke litt rundt på nettet angående dem. Men selv er jeg fan av Asus pcer, lite tull av hva jeg har fått med meg, og anbefaler disse til venner. Selv om jeg har intrykk av at laptoper bare har en levetid som gamer pc i 1-2 år.

 

Takker for svar.

Stasjonæer er ikke aktuelt. Jeg reiser i jobben min, så stasjonær blir et herk å ha med seg :)

Jeg bruker pcen til det meste. Spill, HD-film, HD filmredigering, nettsurf, bilde redigering, osv.

Jeg har også sett litt på Asus G51jx. (G53jw er IKKE aktuell pga design)

Det største minuset med både MSI gx660 og Asus G51jw er for min del vekt (ca3,5kg).

Så jeg er open for andre forslag som er lettere.

 

Takker for flere svar og tips :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...