Gå til innhold

Tank søker Helnorsk Seriøs Guild [Horde]


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har prøvd å finne en seriøs helnorsk horde guild i cataclysm men kommer bare over guilds sosiale guilds eller guilds som ikke er seriøse nok.

 

Jeg har flyttet chars fram og tilbake veldig mange ganger nå men guilden går enten i oppløsning eller så er den for dårlig.

 

 

Jeg poster en applikasjon her som jeg har skrevet hos en guild og håper en litt seriøs guild trenger en protection paladin.

 

 

Om meg:

Navn: Korhani

Alder: 23 år gammel

Bosted: konnerud / Drammen / Buskerud

Jobb/Skole: jeg jobber med IKT i buskerud fylkeskommune.

Mic: Har fungerende Mic og er veldig aktiv med å bruke den.

Raid-tider: Jeg kan Raide alle dager i uken, i untakk av noen veldig få nødstilfeller i året pga jobben. Som møter og overnatting etc. Men det er såpass lite at det ikke er noe å bry seg om.

 

 

In-game Info:

-Dette er characteren min som den er nå-

Realm: Al'Akir

Navn: Joxxen

Class: Paladin

Race: Bloodelf

Specc: Protection / PVP protection

Professions: Enchanting / JewelCrafting

Armory: Link til Armory

-Etter transfer-

Navn: Joxxen eller Korani

Race: Bloodelf

Wai!?: Liker Bloodelf, ikke for svære og ikke for små, Perfekte for tank, dekker ikke for mye av utsikten heller.

Jeg elsker også Silencen som Bloodelf spesielt for PVP

 

 

Mer detaljert om specc:

MS: Protection 3/34/4

Jeg startet med protection for å droppe den værste HC queuen tidlig i WOTLK. Siden da har jeg vært fast Protection og elsket hvert sekund av det.

Synes det er den rette speccen for meg som egen person og mener jeg er flink med dette til å fortsette til evig tid som Tank.

 

OS: Jeg hadde PVP Protection specc. Dro noen Arena med noen kamerater av meg på Al'akir nå har dem flyttet server og jeg trenger ikke PVP lenger. Så planen min er å gå til Holy som offspec. Jeg har farmet mange healing gear men mangler fortsatt flere deler før jeg kan bruke den aktivt (Tviler at jeg kommer til noen gang ettersom jeg liker å være protection og ikke har planer om å gå til noe annet)

 

 

 

Pre WotLK:

-MC

-BWL

-Zul'gurub

-Ahn Qiraj

-Gamle Naxxramas fram til 4 hourse man

 

- Mulig jeg har glemt noe der, Men i allefall har jeg tatt alle raidsa i vanilla wow fram til Naxxramas 4 hourse man.

 

TBC:

- Jeg tok en pause tidlig i TBC men startet igjen og tok

- Black Tempel,

- Battle at mount hyjal

- Zul aman

- Karazhan

 

 

WotLK:

- Naxxramas

- Obsidian Sanctum (Ikke tatt med 3D)

- Malygos

- Ulduar (Untak de siste 2 Bossene i HC)

- Trial of the Grand Crusader

- Icecrown Citadel

- Ruby Sanctum

 

 

Bilde av min UI:

wowscrnshot120110222115.jpg

 

Noen få forrandringer for bedre oversikt over ting som skjer rundt meg er blitt gjort

 

 

 

 

Guild Historie:

Jeg har vært i veldig mange guilds gjennom årene, Men jeg kommer bare til å snakke om de som ligger i minnet,

Den mest trofaste guilden jeg har vært med i må ha vært tilbake i Vanilla. Jeg var i den samme guilden fra første raiding dag til slutten av Naxxramas rett før TBC, Rett før jeg tok en pause fra wow.

 

Seiener leavet jeg den guilden for å joine noen RL's av meg men ble aldri noe av Friend guilds så det endte alltid med at jeg leava for noe bedre, Da de fokkuserte på PVP og jeg elsket PVE.

I Wotlk ble jeg med å opprettet en guild som het Merged i frostwhisper. Der tok vi alle bossene fram til TOC og den ble oppløst etter en lang ferie og kjedelige runder med samme skiten.

Jeg Pugget resten av Wotlk når patchene kom etter hvert.

 

I starten av Cataclysm flyttet jeg over alle mine chars til Al'akir og ble lovt ultimate norsk venne guild. Men det endte med at vi ikke tok en dritt og at folk ikke tålte kritikk fra hverandre så vi leavet den og søkte meg inn i EndGame.

Endgame er min nåværende guild Den har tatt 4/5 BWD, 2 TH og flere andre bosser som jeg ikke har fått vært med på.

 

 

Hvor lenge har du spilt WoW?:

Jeg startet wow dag nr 2 når den var released. Har tatt noen pauser i mellom for å få refresha wow gleden.

 

 

Hvorfor skal vi velge akkurat deg?:

Jeg er en veldig sosial og aktiv spiller. Har veldig mange characters jeg spiller samt like å imponere meg selv og andre.

Kommer alltid forberedt til Raids med Flask, Food, Mats og Taktikk fra nettsider.

Bruker tid på å Geare opp riktig, Gemme og Enchante for ultimate utvinning.

(gjør dere oppmerksom på at jeg har 2 ting som må rettes opp i Gearet mitt, Som jeg er klar over.)

1. Skal bytte De gemsa med Mastery til Expertise for å få 26 expertice

2. Har PVP Bracer, kommer av at jeg har farmet Dungeons etter bracer en stund men aldri droppet. Har exalted med faction som gir meg Ilvl 359 Bracer straks

 

Jeg er glad for å Hjelpe andre men også glad for å få hjelp av andre: uten tilltak

 

 

 

Hvordan kan vi få tak i deg?:

Jeg sitter på jobb og skriver søknaden, Som sakt så jobber jeg med IT og mye av jobben min er å sitte på PCen. Så fort dere har svart meg på denne og jeg er blitt accepta, Flytter jeg over charsa mine når jeg kommer hjem rundt 4-5 tiden.

 

 

Noen siste ord?:

 

Jeg har fortalt litt om hva dere kan forvente av meg, Men for å ikke være helt "Ego" ønsker jeg å fortelle hva jeg forventer av dere.

Jeg ønsker å komme inn i en litt seriøs guild Ulikt de jeg har vært i den siste perioden, Jeg er en person som liker progress og jeg kan se dere er av den type guild som har den progressen som trengs.

Ønsker meg ofte Plass i raidsa og ønsker ikke å komme inn som noe Backup Tank i dette tilfellet.

 

Jeg har spilt veldig mange characters gjennom tiden, Men kommer til å spille Paladin Tank framover å ønsker derfor av dere at jeg blir det og ikke bytte til noe Holy eller DPS. for jeg spiller ikke DPS eller holy da jeg både har en healer priest eller Hunter som er mye bedre.

Raiding blir gjort med Paladinen og den blir og er Main Character.

 

Takk for tiden det tok dere å lese gjennom og jeg ønsker en rask og happy tilbake melding. Ser fram til å Raide med dere om jeg får sjansen :)

Endret av korani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Aeternum er en 10-man raiding guild som ble etablert like før Cataclysm release. Vi er en guild på 15 stk.som ønsker og se så mye som mulig av det Blizzard kan gi oss da det kommer til raiding. Mange av oss har experience helt tilbake til vanilla, og har raidet regelmessig i flere år. Vi er en guild som tar raiding seriøst, men vi mener også at humor og latter er en del av raiding-experiencen.

 

Per i dag ser vi etter 1 tank:

- Prot Paladin

- Feral Druid

- Blood DK

 

Våre raidtider er:

Tirsdag: 19.00-23.00

Torsdag: 19.00-23.00

Søndag: 19.00-23.00

 

Progress:

6/12 normal ogAtramedes på 7 %, men pga mangel på tank så har vi vært stuck et par dager uten raiding. : (

0/12 heroic

 

For mer informasjon whisper Krooq , Infàmous , Bluw eller Nesegrus in-game på Ravencrest EU !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...