Gå til innhold

God mus for klo grep?


Anbefalte innlegg

Heisann! Har en gammel MX mus jeg bruker nå til gaming og jeg har blitt vant til mer eller mindre et klo grep spillestil. Jeg merket at det er litt vanskelig med MXen fordi den er litt slitt med dårlig gli og stor fra før, samt at jeg har en veldig dårlig musematte.

 

Jeg har tatt en titt på Cooler master Storm Sentinel Advance og jeg bare elsker utseendet på den. Den vill matche HELT med resten av opsettet mitt, og er pakket med nyttige funksjoner jeg gjerne vil ha. Det eneste problemet er at ergonomien ser ut til å kanskje ikke passe grepet jeg bruker bra...

 

smyget litt på CM storm inferno og... Liker ikke helt utseende på den, men formen ser kanskje litt mer velkommende ut.

 

Er det noen som vet om en kjempebra gaming mus som passer ypperlig til en slags klo grep spillestil? Noen brukererfaringer? Alle innslag settes pris på! :thumbup:

Endret av Haygon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseende er ikke noe du burde ta med i betraktningen når du velger mus, det burde heller kommer som et pluss om den ser bra ut. Det handler mere om vekt, størrelse, form og sensitivitet. På alle punktene velger du det du synes kjenned best ut for deg. For min del var det Logitech G5 som falt i smak. Den er ute av produksjon nå, men de har arvtageren G500 som er helt lik, men hakket mere avansert. Kan også anbefale Ace edge. De har også en annen farge på musa som du finner her. Kan også anbefale Steelseries sine musematter, synes virkelig de har perfeksjonert materialet på de.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisann! Har en gammel MX mus jeg bruker nå til gaming og jeg har blitt vant til mer eller mindre et klo grep spillestil. Jeg merket at det er litt vanskelig med MXen fordi den er litt slitt med dårlig gli og stor fra før, samt at jeg har en veldig dårlig musematte.

 

Jeg har tatt en titt på Cooler master Storm Sentinel Advance og jeg bare elsker utseendet på den. Den vill matche HELT med resten av opsettet mitt, og er pakket med nyttige funksjoner jeg gjerne vil ha. Det eneste problemet er at ergonomien ser ut til å kanskje ikke passe grepet jeg bruker bra...

 

smyget litt på CM storm inferno og... Liker ikke helt utseende på den, men formen ser kanskje litt mer velkommende ut.

 

Er det noen som vet om en kjempebra gaming mus som passer ypperlig til en slags klo grep spillestil? Noen brukererfaringer? Alle innslag settes pris på! :thumbup:

 

 

 

Razer Salmosa. Veier bare 53g eks. kabel, så den er absolutt verdt å prøve for bare ca. 250kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...