Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Høy km-stand eller lavere km stand og eldre bilmodell


Reggy

Anbefalte innlegg

Kikker litt på store flerbruksbiler med automat. Det blir fort dyrt. (Ford S-Max, Galaxy, Renault Grand Espace)

 

For å få ned pris må det bli eldre modell (rundt 2004, 2005,) eller litt nyere modell med veldig høy km stand.

 

Hva er mest gunstig tror. En med lavere km stand - greit holdt. Eller en mer moderne bil med høy km stand.

 

Siden det er snakk om automat vil toleranse av høy km stand gi 6 trinns automat kasse, mens på eldre blir det 5 trinns...

 

To eksempler.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26021591

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25923823

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet her er ikke km-stand eller alder, men bil-merkene. Ford og franske biler er svært lite driftsikre og du vil, etter min mening og erfaring som mekaniker, oppleve at kostnadene for reparasjoner vil bli din store hodepine i ettertid.

 

Mitt tips er å lete blant andre bil-merker. Japanske biler gruser europeiske biler i driftsikkerhet, men ønsker du høy komfort og europeisk, så dropp for guds skyld franske biler og Ford! Dette er blant det verste du kan eie.

Lenke til kommentar

Problemet her er ikke km-stand eller alder, men bil-merkene. Ford og franske biler er svært lite driftsikre og du vil, etter min mening og erfaring som mekaniker, oppleve at kostnadene for reparasjoner vil bli din store hodepine i ettertid.

 

Mitt tips er å lete blant andre bil-merker. Japanske biler gruser europeiske biler i driftsikkerhet, men ønsker du høy komfort og europeisk, så dropp for guds skyld franske biler og Ford! Dette er blant det verste du kan eie.

 

Ikke så oppmuntrende dette her.

 

Det finnes dessverre ikke så mye å velge i på det markedet som er japansk... Når man skal ha slik stor bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...