aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hei, Jeg ser etter en (Hun) 3 phono til (han) DVI-I men jeg finner ingen steder å kjøpe dette og jeg er ikke så glad i å kjøpe ting fra nettet og liknende. Er det mulig å få tak i dette i en lokal butikk og under 1000 lappen? Og hvis mulig, Hvilken butikk? Fant denne i en dansk nettbutikk:
Flimzes Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Dette er kun en kabeladapter, og vil kun passe i egnet utstyr, antageligvis bare et snevert utvalg av projektorer. Signalene er altså ikke kompatibble mellom komponent og DVI.
Khaffner Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Jeg finner ikke det produktet på stående fot, men vær klar over at det er de analoge signalene i DVI-kontakten som brukes, og ikke de digitale.
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 (endret) Ok.. Jeg er nok ikke så flink på dette som jeg trodde jeg var xD Nå har jeg heller ikke vært en tur i butikken å spørt etter noe liknende. Det jeg skal prøve på er å koble xboxen min opp til pc skjermen, men for å gjøre dette trenger jeg Endten en HDMI kabel eller DVI-I kabel... Endret 3. januar 2011 av aleks200
Flimzes Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Hvis xboxen er ny nok til å ha hdmi - bruk denne, signalet er kompatibelt med dvi. Hvis ikke må du nok skaffe en adapterboks, og disse kan fort koste litt om du vil ha brukbar kvalitet.
Flimzes Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Om du har en receiver kan det være at denne har innebygget konvertering. Ellers må det nok bli noe slikt: http://www.cableworld.no/hdmi-tilbehoer/component-til-hdmi/component-til-hdmi-converter-%281080p%29.asp
aleks200 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Skrevet 3. januar 2011 Jah.. Det finnes vell ingen andre muligheter som kanskje 3 Phono til HDMI? For det hadde også vært mulig.
Flimzes Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Nei. Digitale og analoge signaler kan ikke på magisk vis passe uansett hvilke kontakter du bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå