ccc3 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hei. Jeg har denne surround pakka: http://www.surround.no/product/559731/Onkyo-TX-SR607-silver-m-Dynavoice-M-65-EX-5.0-Black.html Men det som er tingen, er at jeg har lyst på litt mer trøkk når jeg hører på musikk og ser på filmer. Hadde da en subwoofer vært den beste invisteringen mtp utbytte? Jeg tenker mest på denne: http://www.surround.no/product/471935/XTZ-99-W10.16-sort-Matt.html Hadde den vært noe å satset på? Og hvilke kabler trenger jeg for å kople den til receiveren, sånn at jeg kan bestille det i samma slengen... Håper på raskt svar siden jeg skal bestille i kveld. Takker! Endret 2. januar 2011 av ahols91
Hansy Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Hvis du mangler litt bunndrag så er en subwoofer en god løsning, XTZ`en som du har linket til er et godt valg til den pakken Subwooferkabler finner du her, finnes en del forskjellige lengder. Bare husk å kjøp en dedikert subwooferkabel.
ccc3 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Ok. Og subwooferen kan koblest rett inn i receiveren, ikke sant? Jeg trenger ikke lengre enn to meter egentlig, så da holder det at jeg bestiller 1 vanlig høytaler kabel (eller to?) med splitt for minus og pluss, og en subwooferkabel? Jeg er helt idiot når det gjelder hva jeg trenger til å koble
Hansy Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Neida, siden du har subwoofer utgang på forsterkeren din (onkyo 608??), så trenger du kun en subwooferkabel på 2 meter, og strømkabel (sistnevnte følger med i esken), så er det plug and play
ccc3 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Nei! Det er Onkyo 607!! Hva trenger jeg da?
Hansy Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 607 mente jeg selvfølgelig. Fremdeles kun subwooferkabel og strømledning til subben.
ccc3 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Ok, da er subwooferen nesten på plass! Kommer imårgen - så skal gi tilbakemelding på hvordan den er. Takker så mye for hjelpen, Hansy.
ccc3 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Skrevet 8. januar 2011 (endret) Nå er alt på plass og kalibrert. Førsteinntrykket var veeeeldig uvant, men så satt jeg på en film, og etter det angret jeg ikke et SEKUND engang! Anbefales, ihvartfall for musikk! Endret 8. januar 2011 av ahols91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå