Gå til innhold

Hva vil du ha til data`en ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner en del apps egentlig, noen finnes gjerne men har ikke lett/funnet noe ennå.

 

Noe annet jeg savner er apps som funker på Linux (ettersom jeg tror jeg snart skal bytte til Ubuntu :p).. F.eks Evernote, som ikke er tilgjengelig som en versjon til Linux =/

 

Ja, hadde jeg kunnet programmere hadde jeg vært glad :)

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Jeg savner en del apps egentlig, noen finnes gjerne men har ikke lett/funnet noe ennå.

 

Noe annet jeg savner er apps som funker på Linux (ettersom jeg tror jeg snart skal bytte til Ubuntu :p).. F.eks Evernote, som ikke er tilgjengelig som en versjon til Linux =/

 

Ja, hadde jeg kunnet programmere hadde jeg vært glad :)

 

Man kan jo altids kjøre det under Wine ;) Men takk for svar :D

Endret av nesiory
Lenke til kommentar

Jaja, men av en eller annen grunn føler jeg det kommer til å bli stress og ikke full opplevelse av appsene.. :p (Har ikke prøvd Linux før engang, så er mulig jeg tar grundig feil, hehe ;))

 

Flere som tenker slik ja :p men wine er akuratt slik som og kjørt det i windows :p bare instalasjonen som er litt anderledes ;) men viss du er helt ny til linux så er det altid nyttig og gå gjennom va du vil ha og søke etter det på (Antar du instalerer ubuntu) ubuntus pakkesenter/programsenter. Men va mener du med appsene ?

Lenke til kommentar

men viss du er helt ny til linux så er det altid nyttig og gå gjennom va du vil ha og søke etter det på (Antar du instalerer ubuntu) ubuntus pakkesenter/programsenter.

 

Jepp, er igang med å undersøke litt om ubuntu, og leser en del om det :)

Men det om ubuntus pakkesenter/programsenter var ny for meg, hvor kan jeg gjøre det :p ?

 

Bruker du selv Ubuntu forresten? :)

 

Men va mener du med appsene ?

 

Hvilken del?

 

 

kom på noe mer: savner at man ikke kan installere extensions i chrome uten at den skal ha tilgang til diverse data.. ellers enn det kommer jeg ikke på noe akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jepp, er igang med å undersøke litt om ubuntu, og leser en del om det :)

Men det om ubuntus pakkesenter/programsenter var ny for meg, hvor kan jeg gjøre det :p ?

 

Bruker du selv Ubuntu forresten? :)

Ja, jeg bruker ubuntu men har brukt FLERE andre distorer også (Kubuntu, edubuntu, puppylinux, PCLinuxOS osv...) Men jeg liker best ubuntu :love: Fordi den har masse hjelp og støtte (Utrolig for nybeggynere innen linux :whistle: ) Den er også rask og instalere med wubi (google it) tar 30 min max hos meg :p Pakkesenter finner du btw under hovedmenyen du ser det med en gang. ;)

 

Redi: Du kan jo altids instalere nye tema viss du ikke liker looke macubuntu er jo fint :D

Endret av nesiory
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...