DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hei, jeg har nettopp begynnt å spile cod4 på PC.(Har spelt det tidligere på PS3) Og synst det er vanskelig å styre. Er det noen som vet om en server for nybegynnere?
Merko Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Tror egentlig ikke det finnes "servere for nybegynner" noen plass. alltid noen som er flinke som kommer inn. Du får heller bare spille mot gode folk, så lærer du kanskje fortere
evenandreas Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Enig med Merko! Du har desverre kommet 3 - 4 år forsent.. Jeg lærte meg spillet ved å spille mot de gode på de store serverne.
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2011 Skrevet 12. januar 2011 Bare finn en god promod server, og spill der. Har du spillt litt FPS-spill før, kommer du kjapt inn i det. Bare ikke spill Battlefield sammtidig.. det funker ikke. jeg suger i CoD4 nå, må trene meg opp før klanen begynner med matcher..
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Kan også spille campaign på det letteste ? Da ting går veldig mye fortere i multiplayeren, tror jeg ikke det vil hjelpe TS stort. Gameplayet er også veldig annerledes. Men på død og liv! Singleplayer skal må spilles igjennom også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå