Gå til innhold

Slowmotion i CS...HJELP?!?!!?


Anbefalte innlegg

Topicen sier vel det meste....Når jeg creater et nytt game i cs, eller skal spille online går jeg nærmest i slowmotion. Dette skjer også når jeg skal skyte med et automatvåpen (f.eks coltAK), de skyter SINNSYKT trieigt)...

 

SkYND DERE FOLKENS JEG MÅ FÅ SPILT CS IGJEN :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, stakkars deg som ikke få spilt CS. Hvorfor kan du ikke gi oss noen hint, så får du hjelp mye fortere? F.eks. maskinvare, hvilket OS, det siste du gjorde før du oppdaget problemet, osv. Det er nærmest umulig å hjlpe hvis ikke (seff, hvis en eller annen har hatt eksakt samme problem, så kan det bli litt lettere). Hadde det bare vært trollmenn i denne verden...

 

Uansett, jeg vet ikke OS du bruker, men kjør System Restore/Systemgjennoppretting.

Lenke til kommentar

Kanskje ta en diskopprydding! Dere nevner ikke hw/sw/sist gjort osv, som sanoj_20 sa. Er ikke så lett å hjelpe dere da. Og div. småmods (admin mod/hlguard/skins/CHEATS) kan forårsake sånt. Men trenger du virkelig hjelp, så nevner du specs'ene til pc'en din.

 

Lykke til og god natt!

 

Obs: Temalinjen var litt overdreven med '!' og '?', irriterer meg!

Lenke til kommentar

Trodde WindowsMe var laget av Microsoft, har vel gått glipp av noe jeg da som vanlig!

Trodde Counter-Strike var laget av Sierra, har vel gått glipp av noe jeg da som vanlig!

Trodde psilocybe ikke var så god i engelsk, har vel gått glipp av noe jeg da som vanlig!

Lenke til kommentar
I belive counter strike where made by god. But while god where buzzy making counter strike the devil him self made shit like windows me.

 

I believe Counter-Strike was (he, she, it - was) made by God. But while God was busy making Counter-Strike, the devil himself .. blabla.

La merke til den jeg og, men lot være å kritisere. Tross alt ikke lov, selv om ehh, jeg lo litt. :-?

Lenke til kommentar
Ikke le av andre sine feiler da, slemminger hele gjengen! Lær dere oppdragelse! Lignende hvis en fiser på bussen, vis hensyn og ikke le av han.

Det var nettopp det jeg mente. Jeg tok ikke en ":lol:", fordi jeg visste det var frekt og ulovlig, men jeg lo her hjemme - uten å vise det. Har nok ledd en del ganger "inni" meg på bussen hvis noen har prompa, eller lignende. Uansett, jeg gjorde det ikke så mye bedre ved å si at jeg lo, heller, men det ble litt "mykere". :p

Lenke til kommentar
Huff, stakkars deg som ikke få spilt CS. Hvorfor kan du ikke gi oss noen hint, så får du hjelp mye fortere? F.eks. maskinvare, hvilket OS, det siste du gjorde før du oppdaget problemet, osv. Det er nærmest umulig å hjlpe hvis ikke (seff, hvis en eller annen har hatt eksakt samme problem, så kan det bli litt lettere). Hadde det bare vært trollmenn i denne verden...

 

Uansett, jeg vet ikke OS du bruker, men kjør System Restore/Systemgjennoppretting.

 

OS'en min e Windows XP Proffesional, CPU: AMD Athlon xp 1700+, 512 mb SDRam, to HD, en på 13 gb og en på 60 gb(Western Digital), Chieftec Dragon Bigtower, Geforce 3 ti 200,

 

og nei jeg har ikke noe modscheats på pc'en osv som en annen spure om. Jeg fikk dette problemet rett etter at eg hadde formatert PC'en og installert cs. Jeg har mod versjonen av cs. :woot: TAKKER FO ALL HJELP

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme problemet. INGEN SOM KAN SVARE?? :grumpy:

Hva? sull har jo fått svar allerede! Vi ventet vel bare på informasjon fra hans side, samt en liten rapport fra "felten". Han (og du) har fått råd, og jeg vil veldig gjerne vite om noen hjalp, eller om dere i det hele tatt har prøvd noen av dem. Så?

 

Nå er kanskje Systemgjennoppretting litt sent, men om man gjenoppretter PC-en til et tidspunkt før problemet oppstod, så funker det som oftest svært bra.

 

Edit: Oops, jeg leste beklageligvis ikke sull's siste post godt nok. Hvis det var rett etter formatering har jeg lite å hjelpe med. Kommer dessverre ikke på noe.

Lenke til kommentar

Problemer av denne typen kan skje uten at man har gjort noe, er bare Microsoft sine produkter som er en skuffelse. Prøv å skift til Software mode og se hvordan spillet går da, hvis det ikke er noen forskjell, prøv og bytt tilbake til den du hadde (anbefaler OpenGL) og så skriv "nosound 1" i Console. Lydkortet er et problem som er kjent i mange spill, nå la vel ikke jeg merke til om du skrev hvilket lydkort du har...! Men prøv dette, kommer tilbake til dette hvis det ikke virker, vennligst si ifra.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Dette skjer også når jeg skal skyte med et automatvåpen (f.eks coltAK), de skyter SINNSYKT trieigt)...

 

Hvordan fungerer våpene med ekstra "scope"?

F.eks. AWP, kommer siktet fram med en gang..?

Ville tro dette kunne være en svikt med minnet ditt, og i den grunn vil spillet gå lettere med "nosound", også bør du lukke alle programmene som går i bakgrunnen, spesielt de som suger til seg minne.

 

Og en gang til: Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...