Gå til innhold

P-piller og styrke/ muskler ?


boxxx

Anbefalte innlegg

Jeg har trent dietmar siden midten av august og fortsetter med det det er par år fremover til jeg når målene mine. Jeg har ikke gått på p-piller hittil. Har lest litt om p-piller og muskler, og det viser seg å ha en negativ effekt med tanke på styrke og muskler. Man må selvfølgelig ta alt med en klype salt, men jeg velger å ikke gå på pilla med mindre jeg virkelig "må".

Er det noen jenter her, eller noen som kjenner/vet om noen som har merket noen nevneverdig forskjell på trening, form og muskler med og uten bruk av ppiller?

Hadde blitt supertakknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, som du sier, ta det med en klype salt, som i dette tilfellet betyr at det er veldig individuelt hvordan symptomene blir på akkurat deg. Om 1 type piller ikke går så bra, kan du skifte til en ny type.

 

Hvor leste du egentlig om disse symptomene? Hva skrev du når du søkte? Ofte er det slik at viss man har fått det får seg at noe er dårlig, finner man det.

 

Fant en artikkel om atleter og pillen, Atleter og pillen

 

Skjønner ikke helt hva du mener med at du "må"? Viss du tror at pillen er skadelig for deg, og du gjør det fordi du "må", tror eg det har større negativ effekt enn eventuelle fysiske symptomer du kan pådra deg.

Og husk, det finnes langt større utfordringer enn pillen hva gjelder helse og velvære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...