zabicrysis Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Hei jeg har en mitsubishi carisma 97 modell, som ikke vil i første gir. noen ganger så vil den ikke i første gir mens andre ganger går den halvveis inn men da må du gasse som faen for at det skal gå litt framover. ( litt kijpt når bensinpenger er så høy ) har nettopp byttet girkasse.
SirAmp Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 byttet du til en ny eller gammel girkasse? har du prøvd å dobbeltklutche?
zabicrysis Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 byttet du til en ny eller gammel girkasse? har du prøvd å dobbeltklutche? bytta til nytt, ja har prøvd å dobbelklutche.
SirAmp Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 kommer det noen stygge lyder når du prøver å kjøre i første? høres/kjennes det ut som om det er girkassen som feiler, eller er det clutchen som glipper? Fungerer de andre girene helt som de skal?
zabicrysis Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 kommer det noen stygge lyder når du prøver å kjøre i første? høres/kjennes det ut som om det er girkassen som feiler, eller er det clutchen som glipper? Fungerer de andre girene helt som de skal? jeg har nettopp bytta girkassa og clutch. alle de andre girene fungerer som de skal ja.
Opelduude Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Kan hende giroverføringa ikke er festet ordentlig slik at du ikke får den i første gir. 1
zabicrysis Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 Kan hende giroverføringa ikke er festet ordentlig slik at du ikke får den i første gir. akuratt det sa en mekaniker også. han er på ferie nå, så jeg skulle ta med bilen til han når han kom hjem igjen. håper det er feste! da er det sikkert ikke så dyrt eller.
zabicrysis Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Skrevet 28. desember 2010 DET VAR FORINGER TIL GIROVERFØRING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå