Gå til innhold

Nokia E7 4" amoled. full qwerty, 8mpixel, GPS,minihdmi, usb leser.


Hvilken farge skal du ha på din E7?  

30 stemmer

  1. 1. Farge?



Anbefalte innlegg

 

 

Hver sin smak da dette her er og forblir helt subjektivt.

 

 

Helt klart og folk som er fornøyd eller har bestemt seg for å være det uansett skal jeg ikke legge meg borti, men erfaringen fra samme diskusjon rundt N8 viser i ettertid at mange med fordel kunne fulgt mitt råd. ;-)

 

Ellers er trenden ganske klar:

 

http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/article4009654.ece

Nå er det ikke så mange prosent av Nokia kundene som har N8, blir dermed dumt å se på en slik undersøkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver sin smak da dette her er og forblir helt subjektivt.

 

Helt klart og folk som er fornøyd eller har bestemt seg for å være det uansett skal jeg ikke legge meg borti, men erfaringen fra samme diskusjon rundt N8 viser i ettertid at mange med fordel kunne fulgt mitt råd. ;-)

 

Ellers er trenden ganske klar:

http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/article4009654.ece

Nå er det ikke så mange prosent av Nokia kundene som har N8, blir dermed dumt å se på en slik undersøkelse.

Blir for dumt og skrive "som har bestemt seg for å være det uansett". Synes også det er forkastelig og surfe rundt på forum og fraråde folk og kjøpe en telefon som ikke er lagt ut enda.

 

Uansett: Mitt inntrykk er at nokia N8 har solgt bra. Ser også at den er godt likt blandt brukerne som har den her på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir for dumt og skrive "som har bestemt seg for å være det uansett". Synes også det er forkastelig og surfe rundt på forum og fraråde folk og kjøpe en telefon som ikke er lagt ut enda.

 

Nei for du havner vel ikke i den kategorien du.... ;-)

 

Fraråder ingenting jeg, men som forbruker så regner jeg med du setter pris på mest mulig info om de som lager telefonen du har lyst på? Eller finner du det plagsomt?

 

Gå gjerne igjennom N8 tråden og plukk ut hvilke påstander jeg kom med som i ettertid viste seg å være feil.

Lenke til kommentar

Fraråder ikke? Er det ikke akkurat det du gjør?

 

Uansett, vi får se hvor dette bærer. Det er jo ingen ukjent sak at Nokia har slitt med N97, Nokia taper også markedsandeler og er nødt til å prestere. Nokia er blant annet nødt til å ta noen grep for å vinne tilbake territorium i blant annet nord-Amerika.

 

Det har versert diverse rykter i den siste tiden om at Nokia kommer til å lansere noen saftige nyheter den 11. februar. Dette ble bekreftet her om dagen. Rykter om hva nyheten(e) er toucher innpå enten en kraftig Meego telefon, eller faktisk at Nokia vil lansere en Androidbasert Nokia telefon.

 

Vi får vente og se! Uansett så har ikke Nokia råd til å gjøre flere tabber, og derfor tror jeg vi kan være ganske trygge på at E7 og N8 kommer til å få god støtte framover.

 

Jeg har stor tro på at Nokia vil forsøke å ta igjen det tapte og med det sørge for at E7 blir en fantastisk telefon.

 

Ettersom Sterkola motsier seg selv, og forsøkte å få E7 til å se dårlig ut ved å linke til en video hvor E7 viste at den har ekstremt mye bedre byggekvalitet enn Desire Z så tror jeg du sliter litt med trovderigheten din her. Det var rett og slett ikke helt rasjonelt.

 

- Jeg forslår dermed at Sterkola fortsetter sitt korstog mot Nokia og symbian i en anne tråd. Kanskje du kan opprette en egen tråd hvor du kan diskutere dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ettersom Sterkola motsier seg selv, og forsøkte å få E7 til å se dårlig ut ved å linke til en video hvor E7 viste at den har ekstremt mye bedre byggekvalitet enn Desire Z så tror jeg du sliter litt med trovderigheten din her. Det var rett og slett ikke helt rasjonelt.

 

 

Nå var den videoen kun en hyggelig gest siden ingen andre hadde lagt den ut og siden jeg ikke har nevnt eller referert til den med et ord så tror jeg ikke dine fantasier skal legges til grunn for min troverdighet.

 

Angående motsigelser så kommer de på løpende bånd her hvor jeg kritiseres for å si at noen har bestemt seg for å like E7 uansett samtidig som man ber meg holde meg unna tråden fordi jeg er kritisk. Her skal alle være glade og positive liksom. :-)

Lenke til kommentar

 

 

Hver sin smak da dette her er og forblir helt subjektivt.

 

 

Helt klart og folk som er fornøyd eller har bestemt seg for å være det uansett skal jeg ikke legge meg borti, men erfaringen fra samme diskusjon rundt N8 viser i ettertid at mange med fordel kunne fulgt mitt råd. ;-)

 

Ellers er trenden ganske klar:

 

http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/article4009654.ece

 

N8 og C7 har ikke vært ute lenge nok til å påvirke denne trenden

Lenke til kommentar

Til sterkola:

Du har all grunn til å være forbanna på Nokia og Symbian med dine erfaringer med N97. Hadde selv en N97 og måtte gjøre div modifiseringer for å få den til å fungere bra (se N97 tråden).

 

Tror allikevel at du skal være litt forsiktig med å dømme N8 og E7, som begge kjører Symbian^3, med mindre du har konkrete erfaringer. E7 har ikke kommet ut ennå. Den har i bunn og grunn samme grunnkvaliteter som N8. Jeg har nå N8 og er svært fornøyd. Store forbedriner fra N97! Den er kanskje noe tregere enn android og IOS(?), og har muligens ikke så fancy UI. Det samme vil nok gjelde E7. E7 har for meg pr dd ha noen kvaliteter som jeg ikke finner hverken hos HTC, Samsung, Sony Ericsson, Apple eller andre.

 

Når det gjelder E7 så representerer den for meg en "full pakke". Tenker her bl.a på stor og god skjerm, fysisk tastatur, HDMI utgang, god gratis GPS, kamera på det jevne, samt valgfrihet til å laste ned hva jeg vil fra hvor jeg vil osv. Du vil helt sikkert finne andre merker og modeller som på sine spesifikke områder vil være bedre enn E7.

 

For noen av oss er det totalpakken som teller. Ingen mobiltelefoner er optimale for samtlige kundegrupper.

 

Jeg håper du kan holde deg til N97 tråden med din propaganda med mindre du kjøper deg en E7. De som følger denne tråden er godt over middels orientert i mobilmarkedet og kan selv vurdere produktene opp mot hverandre.

 

Jeg gleder meg til E7 kommer!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at E7 faktisk kan kalles for business mobil? Sammenlignet med N8?

QWERTY tastatur er jo absolutt noe som veier opp. I tillegg kommer det nok til å være en del buisness orientert programvare ferdiginstallert på den, tenker da på f eks Office med muligheter til redigering.

 

Det er også ett mye dårligere kamera på e7 enn på n8. Men på skjermfronter er jo e7 større og bedre.

Jeg håper virkelig Nokia treffer spikern på hodet denne gangen også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at E7 faktisk kan kalles for business mobil? Sammenlignet med N8?

QWERTY tastatur er jo absolutt noe som veier opp. I tillegg kommer det nok til å være en del buisness orientert programvare ferdiginstallert på den, tenker da på f eks Office med muligheter til redigering.

 

Det er også ett mye dårligere kamera på e7 enn på n8. Men på skjermfronter er jo e7 større og bedre.

Jeg håper virkelig Nokia treffer spikern på hodet denne gangen også :)

 

Denne har jeg bestillt og gleder meg til den kommer. Jeg tror og håper nokia har lykkes med en kjempemobil til målgruppen, men jeg tror kanskje at det er mange som som savner fysisk tatstaur, slik at målgruppen denne er bestemt for i utgangspunktet kan bli my større.

Spørsmål om FM-sender, er det på denne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som ferrek skriver ovenfor blir det oppgitt at det ikke er FM-sender på E7.

 

Det går kanskje an å håpe. Jeg la merke til at i review'et som fredrik-fyksen har postet på side 3, der ser du litt ut i filmen i en av menyene at "FM-transmitter" dukker opp som et valg. Må da samtidig huske på review'et er basert på en proto-type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som ferrek skriver ovenfor blir det oppgitt at det ikke er FM-sender på E7.

 

Det går kanskje an å håpe. Jeg la merke til at i review'et som fredrik-fyksen har postet på side 3, der ser du litt ut i filmen i en av menyene at "FM-transmitter" dukker opp som et valg. Må da samtidig huske på review'et er basert på en proto-type.

 

Takker for svar - litt usikkerhet her ser jeg, men det nærmer seg levering av tlf og da får vi det endelige svaret om det er FM-sender!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Er vel Finnland først som har åpnet salget, eller sender til forhåndsbestilte SIM-frie versjoner.

 

Tipper det ikke er altfor lenge til vi ser telefonen her I norge da jeg regner med at en av de første versjonene som pumpes ut blant annet er en Skandinavisk variant med Engelsk, Norsk, Svensk, Dansk og finsk?

 

Uansett, det begynner å skje ting nå, og det er bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...